هنوز بازيکنان جديد نيامده بحث بر سر شماره پيراهن‌ها در نيم فصل دوم داغ شده است و شماره 10 براي خود، سه مشتري پيدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران مسئولان تيم فوتبال پرسپوليس در نامه اي به سازمان ليگ خواهان موافقت آنها با تغيير بعضي شماره پيراهن‌ها شدند؛ يک مقام اجرايي سازمان ليگ هم در اينباره مي گويد اگر درخواست رسمي وجود داشته و به سازمان ليگ اعلام شود مشکلي براي تغيير شماره نيست.

در حال حاضر حميد علي عسگري از جمله بازيکناني است که مي خواهد پيراهن خود را عوض کند. او به گفته خودش با اصرار خانواده که باور کرده اند شماره هفت براي او بدیمن است. قصد دارد اين شماره را با 26 يا 77 عوض کند که البته شماره 77 هم با مخالفت خانواده اش روبرو شده است.

پيراهن شماره 10 هم که زماني بر تن علي دايي بود چند خواهان دارد، اگر رضا نوروزي و محسن مسلمان به پرسپوليس بيايند هر 2 پيراهن غلامرضا رضايي را مي خواهند که هنوز از پرسپوليس نرفته است. گفته مي شود صادقيان هم بدش نمي آيد  اين پيراهن را داشته باشد.

در حال حاضر مارکو هم جزو نفراتي است که شایعاتی درباره رفتنش مطرح شد البته وي تمايل به ماندن دارد تا پولش را کامل بگيرد البته اگر او برود يا حتي اگر بماند ممکن است شماره هشت او به خلعتبري برسد. شماره هشت از شماره‌هاي باارزش در پرسپوليس است که پوشيده شدنش توسط بازيکن ضعيفي مثل مارکو باعث انتقادهای بسيار شد.

انتهای پیام/مح
برچسب ها: ببب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار