مديرعامل نفت تهران گفت: اين باشگاه رضايت نامه اولادي را صادر کرد و پيشنهادات متعددي از تيم هاي ليگ برتر که شاخص ترين آنها پرسپوليس بوده براي جذب نوروزي دارد.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران قنبرزاده، مديرعامل نفت تهران در خصوص وضعيت نيم فصل تيم نفت گفت: اين باشگاه منابع محدودي را دارد و هدف گذاري به گونه اي است که خارج از تعهد اعتباري و مالي شرايطي به وجود نيايم که تيم متضرر شود. 

وي با اشاره به دو تغيير در نيم فصل دوم ليگ برتر افزود: به کادر فني اعلام شده باشگاه هزينه اي براي خريد بازيکن جديد ندارد و از لحاظ مالي به همان ميزان که بازيکن براي خريد نياز دارد بايد از بازيکنان فعلي تيم به فروش برسد. 

مديرعامل نفت تهران تصريح کرد: تاکنون خانزاده، غريبي، رضايي از پرسپوليس تهران و فرزاد حاتمي از فولاد خوزستان مدنظر اين باشگاه هستند. 

ضمن آنکه دو بازيکن ديگر هم مورد توجه کادر فني قرار گرفتند که فعلا نمي توانم اسمي از آنها ببرم.

وي در مورد وضعيت مهرداد اولادي اظهار داشت: اين بازيکن شب گذشته رضايت نامه خود را مبني بر خروج از تيم نفت دريافت کرد و براي جذب نوروزي در خواست هاي زيادي به باشگاه ارسال شده است.

قنبرزاده از اعلام آمادگي باشگاه پرسپوليس براي جذب نوروزي خبرداد و افزود: شرايط نوروزي متفاوت و ويژه بوده و در صورتي او را به فروش مي رسانيم که دو برابر او را دريافت کنيم بطور مثال سه بازيکن پرسپوليس را جذب کنيم. 

وي با اشاره به اختلاف يک امتيازي نفت با قهرماني نيم فصل عنوان کرد: تيم نفت جز تيم هاي پاياني جدول از لحاظ هزينه بوده و حتي از تيم هاي پانزدهم و شانزدهم نيز کمتر هزينه کرده است ولي با اين وجود اميدواريم تا پايان فصل جز 4 يا 5 تيم نفت نخست جدول باشيم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: قنبرزاده ، نفت ، اولادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار