تله فيلم "بار انداز" براي پخش از سيماي بوسنيايي به‌همت گروه ترجمه و دوبله اين سيما زيرنويس شده است و يكشنبه به روي آنتن خواهد رفت.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، فيلم تلويزيوني "بار انداز" به سرپرستي رحمان رستم‌پور براي پخش از سيماي بوسنيايي اين شبكه به بوسنيايي زيرنويس شده است.

فيلم تلويزيوني "بار انداز" را اصغر نيك‌سيرت ترجمه و سميرا نظير ويراستاري كرده است. عليرضا نجفي اپراتوري زيرنويس اين فيلم تلويزيوني را برعهده داشته است.

فيلم تلويزيوني "بار انداز" به كارگرداني مهدي كرمپور و تهيه‌كنندگي محمد پيرهادي براي مركز سيما فيلم تهيه شده است و درباره زندگي كشتي‌گيري است كه در ورزش به قهرماني و كسب افتخار اكتفا و منش و خوي پهلواني را فراموش مي‌كند و . . .

مجيد مظفري، اميريل ارجمند، سپيده علايي، كيانوش گرامي و فرزاد حسني بازيگراني هستند كه در اين فيلم تلويزيوني به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

تله فيلم "بار انداز" يكشنبه نوزدهم آبان از ساعت 11 و 25 دقیقه به وقت تهران به مدت 96 دقيقه از سيماي بوسنيايي شبكه جهاني سحر براي مخاطبان سيماي بوسنيايي در بوسني و هرزگووين و منطقه بالكان به روي آنتن خواهد رفت.
انتهای پیام/ص

برچسب ها: سحر ، بوسنیایی ، زیرنویس ، دوبله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار