پخش مجموعه تلويزيوني "معصوميت از دست رفته" به مناسبت فرا رسيدن محرم از سيماي اردوي شبكه سحر آغاز شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، داوود اسكندري مدير سيماي اردو با اشاره به ظرفيت‌هاي قابل توجه دوبله اردو در شبكه سحر گفت: اين مجموعه در 19 قسمت 40 دقيقه‌اي به سرپرستي علي محمد شيرازي و با حضور گويندگان اردوزبان هندي، پاكستاني و بنگلادشي در شهر قم دوبله شده است.

اسكندري از فعاليت خوب گروه دوبله اردو در تهران خبر داد و افزود: اين گروه در حال دوبله دو مجموعه تلويزيوني به نام‌هاي "اولين شب آرامش" و "پول كثيف" هستند و به زودي اين مجموعه‌ها براي پخش از شبكه سحر آماده خواهد شد .

"معصوميت از دست رفته" به كارگرداني داود ميرباقري محصول شبكه سه سيما و بازيگراني همچون امين تارخ، فريبا كوثري، سارا خوييني ها، امين زندگاني، حديث فولادوند، انوشيروان ارجمند و داريوش فرهنگبه روي آنتن رفته است.

اين مجموعه، داستان شوذب يكي از ياران حضرت علي (ع) را روايت مي‌كند كه خزانه‌دار كوفه و امويان است و در ميان عشق دو زن گرفتار مي‌شود. اولين زن ماريا است كه زماني مسيحي بوده و خاطرات شيريني از دوران خلافت علي (ع) دارد كه به منزل آن‌ها سر مي‌زده و دستگير فقر و تنگدستي آن‌ها بوده است. زن دوم نيز يك يهودي به نام حميرا است كه با شمايل كولي‌وار خويش، دل شوذب را مي‌فريبد و او را به‌تدريج با وسوسه به راهيابي بيشتر به دستگاه خلافت امويان، از ايمان دور مي‌كند و ...

لازم به ذكر است؛ پخش سريال "معصوميت از دست رفته" از پنجشنبه 9 آبان ماه شروع شده و هر روز ساعت 15:45 به وقت تهران از سيماي اردو پخش مي شود.


انتهاي پيام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.