صبای قم در دیدار هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور برابر سومین تیم جدول رده بندی گروه سوم به دنبال کسب پنجمین پیروزی خود در این فصل و قطع نوار باخت های اخیر تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دیدار تیم‌های فوتبال امید صبای قم و پرسپولیس قائمشهر در حالی در هفته دوم از دور برگشت مرحله رگوهی رقابت‌های لیگ دسته اول رده سنی امید فوتبال باشگاه‌های کشور در قائمشهر برگزار می‌شود که اختلاف امتیازات دو تیم در جدول رده‌بندی پنج امتیاز است.

در شرایط فعلی و تا پیش از این دیدار در هفته هفتم بازی‌های این فصل، تیم فوتبال امید صبای قم با کسب 12 امتیاز از شش مسابقه خود در صدر جدول رده‌بندی گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های کشور ایستاده است.

البته صبای قم در این شرایط از پرسپولیس قائمشهر که با کسب هفت امتیاز از همین تعداد مسابقه در مکان سوم جدول رده‌بندی ایستاده است، دو پله بالاتر قرار دارد ولی بازی این هفته دو تیم در اوج حساسیت برگزار می شود زیرا صبا در پی حفظ صدرنشینی خود است و حریف قائمشهری برای رسیدن به صبا و ابومسلم که بالاتر از این تیم قرار دارند، به میدان می آید.

تیم های امید صبای قم و پرسپولیس قائمشهر در حالی جمعه این هفته در دیدار برگشت خود از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول رده سنی امید فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر می‌روند که آخرین بازی دو تیم در شهر قم با برتری صبا به پایان رسیده است.

صبای قم در مهر ماه امسال در دیدار رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول امید فوتبال باشگاه‌های کشور توانست با با نتیجه جالب توجه چهار بر دو از سد میهمان خود پرسپولیس قائمشهر عبور کند و به سه امتیاز ارزشمند این بازی دست یابد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان فدراسیون فوتبال که مجری برگزاری لیگ های پایه فوتبال کشور است، دیدارهای هفته دوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ دسته اول امید کشور روز جمعه هفدهم آبان ماه به صورت همزمان از ساعت 15 برگزار می شود و تیم امید صبای قم در چهارمین بازی خارج از خانه میهمان تیم پرسپولیس قائمشهر است.

صبا پیش از این در دیدارهای خارج از خانه خود در مرحله گروهی فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول امید فوتبال باشگاه‌های کشور به برتری مقابل تیم شهید آسیابی کلاله و باخت مقابل تیم های شهرداری نوژن نوشهر و ابومسلم مشهد دست یافته است و در مجموع از سه بازی خارج از خانه سه امتیاز دارد و در چهارمین میهمانی لیگ امسال به دنبال حفظ صدرنشینی خود در گروه سوم است.

در این گروه صبای قم با 12 امتیاز از شش بازی در صدر جای دارد، تیم ابومسلم مشهد با 12 امتیاز از پنج بازی در مکان دوم است، پرسپولیس قائمشهر با هفت امتیاز از شش بازی در مکان سوم قرار دارد و تیم های شهرداری نوژن نوشهر با شش امتیاز، شهید آسیابی کلاله با پنج امتیاز و داروسازی وتاک ساری با پنج امتیاز در مکان های بعدی جای دارند، ضمن اینکه از این گروه دو تیم به مرحله دوم صعود می کند./س

برچسب ها: قم ، صبا ، قطع ، نوار ، شکست ، صدر ، پرپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.