رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات و همه‌پرسی تاجیکستان اعلام کرد تا ساعت ۱۰ صبح امروز، بیش از یک میلیون و ۶۹۰ هزار نفر از واجدین شرایط، آرای خود را به صندوق‌ها ریختند که این تعداد بیش از ۴۰ درصد از آمار رأی‌دهندگان را تشکیل می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "شیرمحمد شاهیان" رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات و همه‌پرسی تاجیکستان اعلام کرد که تا ساعت 10 صبح بیش از یک میلیون و 690 هزار نفر از واجدین شرایط، آراء خود را به صندوق‌ها ریختند که این تعداد بیش از 40 درصد از آمار رأی‌دهندگان را تشکیل می‌دهد.
 
وی در مصاحبه‌ با «شبکه اول» تلویزیون تاجیکستان افزود: تاکنون از سوی ناظران حاضر در مراکز رأی‌گیری، شکایتی در خصوص نقض قانون گزارشی مخابره نشده است.
 
شش نامزد انتخابات از جمله «امامعلی رحمان» رئیس جمهوری تاجیکستان تا ساعت 10 صبح در مراکز رأی‌‌گیری حضور یافته‌اند.
 
«اسماعیل طلبک‌اف» نماینده حزب کمونیست، «طالب‌بیک بخاری‌اف» از حزب کشاورزی، «سعیدجعفر عثمان‌اف» از حزب دموکراتیک، «عالم بابایف» از حزب اصلاحات اقتصادی، «عبدالحلیم غفاراف» از حزب سوسیالیست و «امامعلی رحمان» رئیس جمهور فعلی به نمایندگی از حزب دموکراتیک خلق و سازمان جوانان تاجیکستان در فهرست نهایی کاندیدای انتخابات قرار دارند.
 
این در حالی است که رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات تاجیکستان از حضور گسترده و پرشور مردم در برخی از مراکز رأی‌گیری خبر می‌دهد.
 
براساس مقررات روند رأی‌گیری در انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان ساعت هشت شب به پایان می‌رسد.


در ادامه، تصاویر برگزاری انتخابات را مشاهده کنید






















انتهای پیام/

منبع:فارس













اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار