مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: پورت‌های مصوبه «دیتا» در قم نسبت به سال گذشته 46 درصد رشد داشته است.

سید اسدالله دهناد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  قم با اشاره به افزایش بی‌سابقه پهنای باند اینترنت مخابرات استان قم در طول سال گذشته، اظهار داشت:‌ افزایش پهنای باند در انتقال هر چه سریع داده‌ها و اطلاعات ایجاد شهر الکترونیکی و پرداخت‌های غیرحضوری بسیار موثر است.

وی، تسهیلات شرکت مخابرات را برای واگذاری اینترنت پرسرعت به متقاضیان مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان قم با سرویس‌های ویژه و خدمات استثنایی برای محققان، طلاب حوزه علمیه و دانشجویان فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات قم با اشاره به سهولت دریافت سرویس اینترنت مخابرات تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت این سرویس با شماره تلفن 2020 تماس بگیرند و از این سرویس استفاده کنند.

این مسئول از افزایش پورت‌های منصوبه دیتا نسبت به سال گذشته خبر داد و بیان کرد: پورت‌های منصوبه دیتا امسال نسبت به سال گذشته با رشد 46 درصدی روبه رو شد.

دهناد، شمار مشترکین اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات را مورد توجه قرار داد و متذکر شد: اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان قم در حال حاضر 31 هزار و 287 مشترک دارد و این شمار نسبت به پایان سال گذشته 57 درصد رشد داشته داشت.

وی با اشاره به سهم شرکت‌های PAP از شمار مشترکین، بیان داشت: در حال حاضر سهم شرکت‌های یاد شده از شمار مشترکین 44 هزار و 357 مشترک است که این تعداد به نسبت سال گذشته 11 درصد رشد داشته است.

*نصب یک میلیون و 200 هزار شماره تلفن همراه در قم

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سایر موفقیت‌های شرکت مخابرات قم در خدمات‌رسانی به متقاضیان، ابراز داشت:‌ مخابرات قم در حال حاضر بیش از یک میلیون و 200 هزار شماره تلفن همراه در قم نصب کرده است.

این مسئول متذکر شد: براین اساس ضریب نفوذ تلفن همراه استان قم در حال حاضر به 93 درصد رسیده و این در حالی است که ضریب نفوذ متوسط کشور 74 درصد است.

دهناد با اشاره به رتبه نخست ضریب نفوذ کشوری تلفن همراه در قم اذعان داشت: در حال حاضر یک میلیون و هشتاد هزار شماره در استان قم مشغول به کار هستند.

وی، ضریب نفوذ تلفن ثابت را در استان قم حدود 38 درصد ذکر کرد و گفت: این میزان نسبت به میانگین کشوری سه درصد بیشتر است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم افزود: در حال حاضر بیش از 450 هزار شماره تلفن ثابت در استان قم مشغول به کار است.

دهناد در پایان تأکید کرد:‌ تقریباً تمام روستاهای استان قم از تلفن ثابت بهره می‌برند و 149 روستای استان قم دارای تلفن ثابت در منازل هستند./ج1

برچسب ها: مصوبه ، تلفن ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.