شامگاه پنجشنبه هفته گذشته در سالن اجتماعات باشگاه نفت، فارغ التحصیلان دانشکده صنعت نفت در جلسه ای با حضور بیژن نامدار زنگنه یاد و نام شهید تندگویان را با حضور خانواده وی گرامی داشتند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، بر اساس خبری که برخی رسانه ها از این جلسه مخابره کردند بیژن زنگنه پرده از ملاقات یک وزیر احمدی نژاد با حسن روحانی برداشته است.

زنگنه با اشاره به تاثر حسن روحانی از یک رویداد ناگوار گفت: چند روز پیش آقای روحانی گفتند که من خیلی متاثر شدم. ایشان گفت یکی از وزیران پیشین آمد پیش من و به من گفت که من رفتم امارات و خواهش کردم و یک مقدار پول از آنها گرفتم و آوردم ایران.

وزیر نفت در ادامه افزود: آقای روحانی گفتند ایشان وقتی که رفتند من نشستم و گریه کردم که کشور ما به کجا رسیده که وزیر ما باید برود و از یک شیخ اماراتی خواهش کند که چهار قران پول به ما بدهد برای امور جاری کشور. این عزت ماست؟

زنگنه همچنین با ذکر خاطره ای خاطرنشان کرد: من یک روز پیش امیر قطر رفتم. امیر قطر به من گفت من غبطه می خورم به آنچه که شما در پارس جنوبی دارید انجام می دهید. ما باید دوباره کاری بکنیم که دیگران به ما غبطه بخورند. البته رهایی ما از مشکلاتی که برای کشور به وجود آمده بود با دعای خانواده شهدا و تلاش عده ای صورت پذیرفت. ان شاءالله همه با هم در راه شهید تندگویان باید جلو برویم و صنعت نفتی داشته باشیم که دیگران حسرت ما را بخورند.

وی در پایان با انتقاد از رفتارهای چند سال گذشته گفت: تا یک زمانی علی رغم بالا و پایین هایی که بود، جریان کشور رو به پیشرفت بود ولی از سال 84 به بعد یک وقفه ای ایجاد شد. ما نباید دیگر در گذشته سیر کنیم. افراطی گری همیشه باید محکوم بشود و همیشه باید با تحجر مبارزه کرد و ما نباید در این بمانیم. خداوند به ما فرصت داده و ما باید از این فرصت برای اعتلای کشورمان استفاده کنیم. ما باید طوری رفتار کنیم که دیگران پیشرفت ما را ببینند.

البته باید دید دفتر احمدی نژاد در پاسخ به این ادعای جدید سکوت خواهد کرد یا پاسخ مقتضی را خواهد داد.
برچسب ها: وزیر ، احمدی نژاد ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار