با توجه به پيشينه علمي و اجرايي خود شرايط بهتري را براي نظام "آموزش عالي" فراهم مي كنيم.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران ؛ جعفرميلي منفرد، معاون آموزش وزير علوم تحقيقات و فناوري درجمع خبرنگاران گفت: در خصوص صحبتي كه با نمايندگان مجلس دارم، بايد بگويم كه در اين مدت كوتاه كه خدمت آن‌ها براي بحث وزارت علوم بودم تجربيات ارزنده اي را كسب كردم و با توجه به اينكه نمايندگان مجلس از همه گرايش ها و همه سلايق بودند تمامي آن‌ها به پيشينه علمي و اجرايي من اذعان داشتند.

وي افزود: اين اطمينان را به نماينده ها مي دهم كه با توجه به همان نكته كه در خصوص پيشينه علمي و اجرايي من به آن اشاره شده، اندوخته‌ها ی خود را در جامعه علمي كشور به دست گيرم تا شرايط بهتري براي نظام آموزش عالي صورت گيرد.

وي در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني بر بررسي وضعيت تجميع كنكور دانشگاه سراسري و آزاد اظهار داشت: تجميع اگر به مجلس ارتباط دارد بايد در كميسيون مطرح شود و من مي دانم كه نمايندگان حامي آموزش عالي هستند.

ميلي مفرد در پاسخ به سؤال خبرنگار مبني بر اينكه برخي از نمايندگان انتصاب شما را در معاونت آموزش عالي دهن كژي ارزيابي مي كنند، اظهار داشت: بايد به دموكراسي احترام بگذاريم همان طور كه به رأي يا عدم رأي يك فرد توسط نمايندگان مجلس احترام گذاشته مي‌شود.

چرا كه در اين مدت كوتاه اس ام اس هاي زيادي براي تبريك به من ارسال شده است./

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.