نيروهاي مقاومت فلسطين در غزه موفق شدند يک فروند هواپيماي جاسوسي رژيم صهيونيستي را بر فراز غزه سرنگون کنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه تلويزيوني الميادين در خبري فوري به نقل از خبرگزاري دولتي الرأي اعلام کرد، نيروهاي مقاومت فلسطين در غزه موفق شدند يک فروند هواپيماي جاسوسي رژيم صهيونيستي را بر فراز غزه سرنگون کنند و اين هواپيما را که در شمال نوار غزه سقوط کرد در اختيار بگيرند.
در همین حال روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک فروند هواپیمای شناسایی این رژیم به دلیل نقص فنی در شمال نوار غزه سقوط کرده و اشاره کرد که عناصری از جنبش حماس این هواپیما را تصرف کردند. 
بر اساس این گزارش، این هواپیمای شناسایی در شرق اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه سقوط کرده است و رنگ آن سفید و فاقد موشک است. 
برخی سایت‌های وابسته به حماس نیز به نقل از منابع امنیتی و میدانی گزارش دادند که مقاومت فلسطین توانسته است این هواپیما را ظهر امروز در یک منطقه غیرمسکونی ساقط کرده و در اختیار خود بگیرد.
بر پایه این گزارش، این هواپیما در فاصله 500 متری از پایگاه ابو صفیه در شرق اردوگاه جبالیا سقوط کرده و پس از آن مبارزان فلسطینی آن را به کنترل خود درآوردند.
این دومین بار است که مقاومت فلسطین موفق می‌شود هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی را ساقط کند و پیش از این گردان‌های قسام در جریان جنگ اخیر علیه غزه اعلام کردند که هواپیمای شناسایی این رژیم را ساقط کرده‌اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار