مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اصفهان در تصفیه فاضلاب حرف اول را می‌زند ، تمهیدات ویژه اتوبوسرانی برای 13 آبان اعلام شد ، آغاز اولین دوره آموزشی بکارگیری سلاح بیهوشی/ 6 قبضه سلاح بیهوشی در اختيار محيطبانان و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

تشدید برخورد با خودروهای دود زا/ بالغ بر 1 میلیون خودرو بدون معاینه فنی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/12/1696785_318.jpg

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از طرح تشدید برخورد با خودروهای دود زا و بیش از 1 میلیون خودرو بدون معاینه فنی خبر داد.

افتتاح پل های ارتباطی بزرگراه شهید باکری به باند جنوب آزاد راه تهران – کرج
 دو پل باقی مانده از 4 پل تقاطع بزرگراه شهیدباکری و آزاد راه تهران – کرج که ارتباط این بزرگراه با باند جنوب آزاد راه را تامین می کنند،اوایل هفته آینده با حضور شهردار تهران رسماً افتتاح مي شود .

تقویت نظام تصمیم سازی از اولویت های جدی شهرداری در این دوره است
 شهردار تهران گفت:از مهمترین چالش های امروز مدیریتی در کشور ما این است که میان آنچه که تصمیم گیری شده با آنچه که به اجرا در می آید فاصله زیادی وجود دارد دراین دوره باید نظام تصمیم سازی را تقویت کنیم.

آغاز اولین دوره آموزشی بکارگیری سلاح بیهوشی/ 6 قبضه سلاح بیهوشی در اختيار محيطبانان
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: اولین دوره آموزشی مصوب نحوه بکارگیری سلاح بیهوشی با حضور 40 نفر از محیط بانان و کارشناسان برگزار شد.

برج میلاد موفق به کسب جایزه ترویج علم در کشور شد

همزمان با برگزاری هفته ترویج علم، انجمن ترویج لوح تقدیر و جایزه این هفته را به برج میلاد تهران به دلیل یکی از مجموعه های فعال در توسعه و ترویج علم تقدیم کرد.

احتمال طغیان مجدد آفت و بیماری در منطقه کرخه
مدیر کل دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست با تاکید بر اینکه احتمال طغیان مجدد بیماری در منطقه است، گفت: 30 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرحهاي پیشگیری بیماری از ریاست جمهوری درخواست شده است.

اصفهان در تصفیه فاضلاب حرف اول را می‌زند
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: اصفهان در تصفیه فاضلاب حرف اول را می‌زند.

نسل یوزپلنگ آسیایی از انقراض نجات يافت

 نماینده مقیم سازمان ملل در ایران امضای سند همکاري را یک کار سمبولیک دانست و گفت: هدف این است که همکاری ها را گسترش دهیم چرا که کار مهمی را که به دنبال آن هستیم حفظ یک گونه بسیار ارزشمند است.

2/5 میلیون کارگر ساختمانی بیمه شده اند

 معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون دو نیم میلیون نفر کارگر در حوزه صنعت ساخت و ساز تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

تمهیدات ویژه اتوبوسرانی برای 13 آبان اعلام شد
 با فرا رسیدن یوم الله 13 آبان شرکت واحد اتوبوسرانی به منظور خدمات بهینه حمل و نقل به شهروندان،‌ تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار