با فرا رسیدن یوم الله 13 آبان شرکت واحد اتوبوسرانی به منظور خدمات بهینه حمل و نقل به شهروندان،‌ تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با گرامی داشت 13‌آبان ،‌روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی ارائه خدمات بهینه حمل و نقلی به شهروندان به منظور شرکت در راهپیمایی الزامی است.
لذا مقرر گردیده اتوبوس های شرکت واحد از ساعت 8 صبح  13/8/92 از خطوط فعال در میادین اصلی شهر نسبت به جا به جایی همشهریان به محل برگزاری مراسم 13‌آبان اقدام خواهد نمود.
شایان ذکر است به لحاظ مسدود بودن خیابان طالقانی و جلوگیری از اختلال در تامین نیاز های حمل و نقلی همشهریان ، اتوبوس های سایر خطوط عبوری پس از تردد در خیابان شریعتی ،‌ با ورود به خیابان سمیه و ادامه مسیر نسبت به جا به جایی مسافران خطوط اقدام خواهند نمود.
همچنین خیابان اصلی از جمله میدان خراسان ، قدس ، امام خمینی ، تجریش، راه آهن،‌ امام حسین (ع) ، سپاه ، انقلاب اسلامی ، ولیعصر(عج) و  پایانه شهید محلاتی است و لازم به یاد آوری است سرویس رسانی به دانش آموزان از ساعت 7 صبح از مقابل مدارس، دایر است.

انتهاي پيام/


برچسب ها: خراسان ، اختلال ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار