مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشگاه رودهن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ایران یکی از بزرگترین دانشگاههای دنیا با برخورداری از شهرتی جهانی است و این نهاد آموزشی در موضوعات مختلف با دانشگاههای بزرگ و معتبر دنیا در زمینه تحقیات و پژوهش ارتباط خوبی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد ابراهیم سراج در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:سی و یک سال از تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در کشورمان پس از حضور متولیان تاسیس این دانشگاه در محضر امام راهل برای گرفتن دستور راه اندازی دانشگاه ازاد اسلامی گذشته و این نهاد آموزشی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :امام خمینی (ره) همیشه حامی جدی اقدامات فرهنگی و علمی و پژوهشی در راستای رشد عالی کشور در ابعاد مختلف بودند و برای امر تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در ان دوران مبلغ یک میلیون تومان به متولیان این امر کمک کردند .

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشگاه رودهن با اشاره به هدف تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در کشور اضافه کرد :دانشگاه آزاد اسلامی در سال 31/2/61با هدف ارتقاء سطح آموزشی و علمی کشور تاسیس شد تا در کنار دانشگاههای دولتی با برخورداری از ساختار پوششی تعداد کمی از دانشجویان برای گسترش دامنه پرورش دانشجو و نیروی علمی فعالیت خود را تا کنون ادامه داده است.

حجت الاسلام والمسلمین سراج با تاکید بر اقدام فرهنگساز امام راحل با تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد :به خاطر حرکت و برخورد ارزشمند امام خمینی (ره) در برخورد با اقدام تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی مسئولان کشور در حوزه کمک به پروژه ها و فعالیت های علمی و آموزشی و پژوهشی کمتر بی توجهی می کنند و به درستی از حرکت بنیانگذار انقلاب اسلامی پیروی می کنند .

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشگاه رودهن در خاتمه دانشگاه آزاد اسلامی ایران یکی از بزرگترین دانشگاههای دنیا با برخورداری از شهرتی جهانی است و اظهارداشت : دانشگاه آزاد اسلامی ایران یکی از بزرگترین دانشگاههای دنیا با برخورداری از شهرتی جهانی است و این نهاد آموزشی در موضوعات مختلف با دانشگاههای بزرگ و معتبر دنیا در زمینه تحقیات و پژوهش ارتباط خوبی دارد و دانشگاه آزاد اسلامی هم اکنون چهار میلیون دانش آموخته در مقاطع مختلف دارد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.