"هما روستا" به دليل بيماري در بيمارستان بوده و نتوانست در جشن سالانه انجمن منتقدان شركت كند.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته، 9 آبان ماه تالار ایوان شمس میزبان دوازدهمین جشن سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر بود.


از جمله خبرهاي ناخوشايند و حاشيه‌هاي مراسم جشن سالانه انجمن منتقدان با حضور نداشتن "هما روستا" به دليل بيماري همراه بود "هما روستا" به دليل بيماري از دو شب پيش در بيمارستان بستري شده و نتوانست در اين مراسم شركت كند اما يادداشتي براي اين مراسم فرستاد و فريبرز دارايي عضو آكادميك سمندريان به نمايندگي او اين يادداشت را خواند.  
 
هم چنين در ادامه مراسم بزرگداشتي براي فريدون عموزاده خليلي نويسنده روزنامه نگار برگزار شد كه او به هم به دليل سالگرد قيصرامين پور در خوزستان بود و نتوانست در اين مراسم شركت كند.  
 
"عباس غفاري" سردبير برنامه  راديويي هفت اقليم در اين مراسم گفت: برنامه هفت اقليم با وجود مشكلات و اخطارهايي كه هر روز داشت خوشبختانه توانست دوام بياورد و ده سال عمر كند.
 
وي در ادامه با گله مندي از شوراي شهر و شهرداري گفت: با توجه به اين كه رئيس شوراي شهر شخصيت هنري دارد ما فكر مي كرديم وضعيت تئاتر بهتر خواهد شد اما تاكنون اين گونه نبوده به طوري كه براي زدن بيلبورد تبليغات تئاتر ميلياردها تومان از تئاتري ها پول مي گيرند.  
 
غفاري تصريح كرد: به جاي آن كه شهرداري آن قدر از بيلبوردهاي فرهنگ سازي و چگونگي رفتارها با دوست را به ما بياموزد كمي تبليغات تئاتر و فرهنگ براي اين مردم انجام دهد. 

 
هم چنين "اشكان خطيبي" به همراه "مارتين شعبان‌پور" آهنگ هايي را به زبان انگليسي اجرا كردند اما ارتباط اجراي اين آهنگ ها را با جشن منتقدان را متوجه نشديم.  
 
گفتني است ايرج راد مدير انجمن خانه تئاتر، مسعود فروتن كارگردان، حسن معجوني بازيگر، حسن فتحي كارگردان، رامبد جوان بازيگر، نگار جواهريان، نيما دهقان، اميررضا كوهستاني، رامتين شهبازي منتقد در دوازدهمين جشن سالانه انجمن منتقدان و نويسندگان تئاتر حضور داشتند.

انتهاي پيام/ص
برچسب ها: سنما ، تئاتر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار