مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور پنج فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، رحمت‎الله کاشی امروز گفت: برآورد شده است که برای راه‎اندازی این واحدهای تولیدی، 35 هزار و 132 میلیون ریال سرمایه‎گذاری ثابت شود و برای 60 نفر شغل ایجاد کنند.

وی افزود: تولید سالانه این واحدها 13 هزار و 700 تن است و به 9 هزار و 500 تن مواد خام بخش نیاز دارند؛ همچنین این واحدها برای فعالیت و تولید به بیش از 66 میلیارد ریال سرمایه در گردش نیاز دارند.

کاشی یادآوری کرد: این واحدهای فرآوری یک مورد در بخش زراعی و چهار مورد در حوزه دام و طیور است که در شهرستان‎های دامغان، سمنان، شاهرود و آرادان تأسیس خواهند شد.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور پروانه بهره‎برداری برای یک واحد تولیدی فرآورده‎های لبنی در ماه گذشته خبر داد.

وی افزود: این واحد با سرمایه ثابت 17 هزار و 340 و سرمایه در گردش 19 هزار و 681 میلیون ریال در شهرستان سمنان راه‎اندازی شده است.

کاشی ادامه داد: تولید سالانه آن 11 هزار و 60 تن است و به 90 هزار تن مواد خام نیاز دارد و برای 32 نفر شغل ایجاد کرده است.
برچسب ها: کشاورزی ، سمنان ، سرمایه ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.