عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با يادآوري ابلاغ بخشنامه بودجه 93 به دستگاه‌هاي اجرايي، اظهار داشت: بودجه کشور حاوي پيش‌بيني درآمدها و هزينه‌ها براي يک سال مالي است بنابراين ضرورت دارد درآمدها و هزينه‌ها در بودجه واقعي ديده شود تا مانع از کسري پنهان بودجه شود.

"موسي‌الرضا ثروتي" نماينده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران،‌ با يادآوري ابلاغ بخشنامه بودجه 93 به دستگاه‌هاي اجرايي، اظهار داشت: بودجه کشور حاوي پيش‌بيني درآمدها و هزينه‌ها براي يک سال مالي است بنابراين ضرورت دارد درآمدها و هزينه‌ها در بودجه واقعي ديده شود تا مانع از کسري پنهان بودجه شود.

وي در ادامه افزود: لازم است بودجه بر اساس درآمدهاي واقعي و عملياتي و اسناد بالادستي مانند قانون پنجم توسعه، قانون هدفمندسازي يارانه‌ها و قانون اصل 44  و بسياري از قوانين مصوب که بار مالي براي دولت دارد بسته شود و دولت نيز بار مالي اين قوانين را در بودجه لحاظ کند تا درآمدها و هزينه‌ها طراز شود.

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات اظهار داشت: همچنين دستگاه‌هاي اجرايي بايد هزينه‌هاي جاري خود را کاهش داده و پروژه‌هاي عمراني را اولويت‌بندي کنند.

انتهاي پيام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار