قائم مقام وزير نيرو گفت: برای مقابله با هر گونه حادثه‌ای باید آموزش‌های لازم فراگیری و مانور‌های لازم برگزار شود تا امادگي لازم براي زمين لرزهاي احتمالي و حوادث غيرمترقبه وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، ستار محمودي  در آیین اختتامیه دومین مانور فراگیر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آبفای استان گفت: اگر برای مقابله با زمین‌لرزه در تهران آماده نباشیم، با معضلات عدیده‌ای و عواقب جبران‌ناپذیری مواجه خواهیم شد.

وي ادامه داد: خدمات آب و برق از جمله ضروریاتی است که در زمان وقوع هر حادثه مدنظر قرار می‌گیرد.

وي افزود: دو مقوله آب و برق با معیشت و زندگی مردم مرتبط و این بخش بسیار حساس و سنگین است، بنابراین برای مقابله با هر گونه حادثه‌ای باید آموزش‌های لازم فراگیری و مانور‌های لازم برگزار شود.

محمودي تصريح كرد: هر گونه مشکلاتی که به وجود آمده به خاطر کاستی در آموزش‌ها بوده است که امیدواریم از طریق برگزاری این گونه فعالیت‌ها به نقص‌های خود پی ببریم و آموزش‌ها را تکمیل‌تر کنیم.

وی خاطرنشان كرد: از استانداری تقاضا داریم به وزارت نیرو کمک کند و بودجه‌های لازم برای تجهیز عملیاتی نیروها را تخصیص دهد، تا برنامه‌های خود را برای هر چه قوی‌تر شدن در مقابل هر گونه حادثه‌ای جلو ببریم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ضرورت ، آمادگی ، زمین لرزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار