آمریکا مي‌داند که دنیا به آن احترام نمی گذارد بلکه تنها از ان می ترسند، از این رو سعی می کند با جاسوسی از دوستان خود بفهمد که نظر واقعی آنان چیست بنابراین آمریکایی ها، دوستان واقعی ندارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از النهر نيوز، بررسی نشان می دهد که هر آمریکایی در 1985 سه دوست داشت و این رقم در 2004 به عدد 2 رسید، این در حالی است که بررسی دیگری که روی 1500 امریکایی انجام شد نشان داد که 25 درصد از آمریکایی ها اصلا دوست ندارند و حتی کسانی که هم دوستانی دارند دوستیشان منحصر بر شراکت در زندگی یا تنها برای لحظه ای مثل رابطه  تحصیلی است.

این بررسی ها و مطالعات تنها بیانگر آمار و ارقامی در دوستی های فردی نیست بلکه حاکی از احساس تنهایی عمیق و بی اعتمادي به دولت آمریکا است.

روشن است که  دولت آمریکا هم در میان دولت های دیگر با همین بی اعتمادی روبرو شده است . این شکست و بی اعتمادی نزد کشورهای دیگر در 2004 دو برابر شد و اگر به همین ترتیب ادامه پیدا کند شهروندان امریکایی و دولت آمریکا همه دوستان خود را به میزان 100 درصد در کمتر از ده سال دیگر از دست خواهد داد.

نباید فراموش کرد که  امریکایی ها  حتی دوستان مخلص خود را نیز از دست می دهند البته دوستی خالص آمریکا مانند "دوستي خاله خرسه" است.

امریکا از همه سازمان های فاسد در سرتاسر منطقه حمایت می کند و در کنار اسرائيل اشغالگر و همراه او علیه صاحب اصلی و با قوی علیه ضعیف و با اقلیت ها علیه اکثریت و حتی کسانی که آنان را دوستان خود می داند، می جنگد. این دوستان آمریکا انسان های احمقی هستند که تنها به دستورات امریکا تن میدهند و هر وقت هم بخواهد آنان را از سر راه خود بر می دارد.
طبعا بهای چنین رفتارهایی را همه ملت ها از جمله خود ملت آمریکا می دهد.
برچسب ها: دوست ، واقعی ، جاسوسی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار