نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای در پی حادثه تروریستی سراوان امروز را در استان سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، دراین بیانیه آمده است: بار دیگر دست استکبار جهانی و ایادی اش از آستین تروریستها و اشرار معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشکار شد و تعدادی از مرزبانان غیور و جان برکف را که در حال حراست و پاسداری از مرزهای این کشور عزیز در منطقه مرزی سراوان بودند به شهادت رساند.

در ادامه بیانیه ضمن تبریک و تسلیت به خانواده های معظم شهدا و امت شهیدپرور، امروز در سیستان و بلوچستان روز عزای عمومی اعلام شدو مراسمی به همین منظور ساعت 9 صبح امروز در مسجدجامع زاهدان برگزار می شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: کجایند نهادهای حقوق بشر که صدای مظلومیت عده ای از انسانهای بی‌گناه را بشنوند هر چند که ما می دانیم که گوش‌های آنها از شنیدن صدای حق و حقیقت ناتوان است و آنان جز آلت دستی برای استعمار و استکبار جهانی نیستند و کیست که نداند این تروریستهای بی آبرو چگونه تحت سیطره اطلاعاتی، حکومتی، نظامی و عقیدتی استکبار جهانی مخصوصا رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار گرفته اند.

گفتنی است ‌در جریان درگیری جمعه شب گذشته مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با ترویست‌ها و اشرار مسلح در منطقه صفر مرزی شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان 14 نفر از مرزبانان غیور به شهادت رسیدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.