مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از کسب111مدال بین المللی توسط ورزشکاران مازندرانی در 24 رشته ورزشی در هفت ماه نخست سال 92 خبر داد.

سعادتمند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:با توجه به عملکرد خوب و موفقیت بی‌نظیر فدراسیون تکواندو باید الگوی دیگر فدراسیون‌ها باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: در مدال المپیک 2008 در پکن هادی ساعی با کسب مدال خوش رنگ طلا شادی را به جمع مردم آورد تا این ملی‌پوش به همراه سید مراد محمدی کشتی‌گیر مازندرانی موفق به کسب مدال المپیک شوند.

سعادتمند با تبریک قهرمانی تیم ملی تکواندو در مسابقات المپیک رزمی در روسیه ادامه داد: تکواندو ستون اصلی و موفقیت دستگاه ورزش کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اعتبار اندک دستگاه ورزش کشور به مازندران افزود: مازندران قطب اصلی ورزش کشور در کسب مدال محسوب می‌شود که در تقسیم بودجه و اعتبار باید عملکرد ورزشی در اولویت باشد.

سعادتمند گفت:سوسن حاجی‌پور بعنوان تنها ملی پوش المپیکی بانوی کشور در تکواندو از سرمایه این رشته ورزشی است که در رقابت‌های اخیر کشورهای اسلامی موفق به کسب مدال طلا شد که به طور حتم در مسابقات قهرمانی آسیا در اینچوان کره موفق به کسب می‌شود.

مدیرکل روزش و جوانان مازندران درباره موفقیت‌های اخیر تیم‌ها و ملی پوشان مازندرانی در رقابت‌های مختلف ورزشی اذعان داشت:جاسم دلاوری پس از 13سال در رشته بوکس،کیوان قنبرزاده پس از 35 سال در رشته دوومیدانی و تیم کاله مازندران در رقابت‌های آسیایی موفق به کسب مدال آسیایی شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.