رئیس اداره منابع آب شهرستان‏های کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان گفت: از فعالیت دو دستگاه حفاری تراکتوری غیرمجاز در منطقه غرب گلستان جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، جمشید بهمنی امروز در گرگان اظهار داشت: این دو دستگاه حفاری غیرمجاز نیمه‏های شب در حال حفاری در دو شهرستان کردکوی و بندرگز بودند.

وی افزود: خوشبختانه با همکاری نیروی انتظامی از فعالیت این دستگاه‏ها جلوگیری به عمل آمد.

حفاری غیرمجاز یک دستگاه تراکتوری غیرمجاز در روستای باغوکناره بندرگز کشف شد

رئیس اداره منابع آب شهرستان‏های کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان خاطرنشان کرد: ماموران این اداره در قالب اجرای پروژه‏های تعادل بخشی آب‏های زیرزمینی در مناطق مختلف حوزه استحفاظی برنامه‏های گشت و بازرسی برگزار می‏کنند.

بهمنی ادامه داد: در یکی از این گشت‏ها، حفاری غیرمجاز یک دستگاه تراکتوری غیرمجاز در روستای باغوکناره بندرگز کشف شد. 

به گفته وی، ماموران گشت این اداره پس از این نیز در ادامه گشت‏های خود با حفاری تراکتوری غیر مجاز در روستای النگ کردکوی مواجه شدند.   

متخلفان نیمه‏های شب در حال احداث چاه نیمه عمیق لوله‏ای بودند

رئیس اداره منابع آب شهرستان های کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان ادامه داد: متخلفان نیمه‏های شب در حال احداث چاه نیمه عمیق لوله‏ای بودند که اقدام قانونی علیه آنها اعمال شد.

بهمنی اظهار داشت: با هماهنگی این اداره و همکاری مراجع انتظامی و قضایی از فعالیت دستگاه‏های غیرمجاز فوق جلوگیری به عمل آمد.

وی تاکید کرد: این اداره مدافع قانون و حقوق قانونی مردم بوده و در راستای اجرای وظایف خود با قانون‏شکنان برخورد می‏کند.

رئیس اداره منابع آب شهرستان های کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان گفت: منابع زیرزمینی متعلق به همه مردم بوده و باید در چارچوب قانون از آن بهره برداری شود. 

بهمنی با تاکید بر اینکه کاهش رفتارهای قانون‏شکنانه نیازمند افزایش فرهنگ مصرف است، ابراز امیدواری کرد: نهادهای متولی گام‏های موثری در راستای افزایش آگاهی‏های مردم و فرهنگ مصرف بردارند. /ج1

برچسب ها: دستگاه ، قانون ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.