نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، داشتن نقشه راه برای رسیدن به هدف را از ویژگی های علی اصغر فانی وزیر پیشنهادی تصدی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد.

حمیدرضا عزیزی فارسانی، در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت سه وزیر باقیمانده دولت یازدهم، در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پشت تریبون قرار گرفت.
وی، هدف آموزش و پرورش را رسیدن به هدف الهی عنوان کرد و گفت: هیچ کدام از مخالفان، از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش انتقاد نکردند.
عزیزی فارسانی، عرصه تعلیم و تربیت را زمینه ساز موفقیت کشور در زمینه های مختلف بیان کرد و افزود: فانی فردی متدین و ولایتمدار است، وی مولف چندین کتاب بوده و در کالبد آموزش و پرورش نیز حضور داشته است.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی، توجه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به ارتقاء کیفیت آموزش در مناطق محروم را مورد اشاره قرار داد و گفت: گسترش عدالت آموزشی و تربیتی، تمرکززدایی و تنفیذ اختیار به اداره های استانی و مناطق از برنامه های مطلوب ارائه شده از سوی فانی به مجلس است.

وی، استاندارد سازی هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش و توجه به توسعه همکاری های بین المللی را از دیگر برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش عنوان و خاطر نشان کرد: وی همچنین اجرای برنامه های درسی ملی با تاکید بر متناسب سازی محتوا و حجم منابع درسی را مورد توجه دارد.
عزیزی فارسانی، با بیان اینکه فانی، مورد قبول همه معلمان نیز هست و متعلق به هیچ گروهی خاصی نیز نیست، افزود: برنامه ای که از سوی وی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده به علت نبود وقت توضیح خوبی داده نشده است و انشالله در آینده می توان با گزارش وی، شاهد عملیاتی کردن برنامه ها باشیم.
جلسه بررسی سه وزیر پیشنهادی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در مجلس شورای اسلامی آغاز شد./س

برچسب ها: نقشه ، هدف ، فانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.