رييس سازمان پزشكي قانوني كشور، با اشاره به تركيب خاص نيروي انساني سازمان و تحصيلات بالاي كاركنان آن در رشته هاي مرتبط و نيز تعيين سه وظيفه از پنج وظيفه تعيين شده در قانون تشكيل سازمان براي انجام فعاليت‌هاي پژوهشي، وجود بسترهاي بسيار مناسب انجام كارهاي پژوهشي در سازمان را امتيازي بزرگ براي پرداختن به امور پژوهشي در مركز تحقيقات دانست.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان پزشكي قانوني كشور، دكتر احمد شجاعي در مراسم افتتاحيه ساختمان جديد مركز تحقيقات پزشكي قانوني كه صبح امروز برگزار شد با تبريك اعياد گذشته افتتاح مركز تحقيقات در اين ايام را به فال نيك گرفت و با ابراز اميدواري در خصوص انجام فعاليت هاي پژوهشي گسترده در مركز تحقيقات پزشكي قانوني گفت: وجود امكانات و فضاي فيزيكي مناسب از مهم‌ترين نيازهاي يك مجموعه تحقيقاتي است كه با افتتاح ساختمان جديد مركز تحقيقات پزشكي قانوني بخشي از اين امكانات فراهم شده است.

رييس سازمان پزشكي قانوني كشور با تأكيد بر اينكه پويايي و بالندگي سازمان پزشكي قانوني و متخصصان و كارشناسان آن در گرو ارتباط با گروه ها و محيط هاي علمي و پژوهشي است، از تمامي همكاران فني سازمان خواست كه نسبت به اختصاص زماني مشخص و منظم براي انجام امور پژوهشي اقدام كنند.

وي  پرداختن به امور پژوهشي تنها به عنوان يك وظيفه را كافي ندانست و اظهار داشت: پژوهش هاي منشاءاثر محصول كار پژوهشگراني است كه با عشق و علاقه نسبت به انجام امور پژوهشي همت مي گمارند.

رييس هئيت مديره مركز تحقيقات پزشكي قانوني پيش بيني مواردي براي افزايش انگيزه پژوهشگران را از جمله وظايف مركز تحقيقات دانست و ابراز اميدواري كرد: با رشد فعاليت هاي پژوهشي شاهد رشد و ارتقاي سازمان در حوزه فعاليت هاي تخصصي باشيم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار