دبیر کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو گفت: جوایز جام سفیر کره برای افزایش انگیزه بازیکنان بسیار خوب بود.

علی اشرف قنبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: استقبال خوبی از اولین دوره مسابقات جام سفیر کره جنوبی شده و بازیکنان نامدارانی مثل جلال خدامی ، پیام قبادی، علی شاکری ، امیرحسین همایون ، بهزاد ایلخانی ، مهران عسکری ، حمید رضا بیات ، سید محمد رفیعی و بسیاری دیگر در این رقابت ها ضور داشتند .

وی گفت: بهترین های تکواندو در واقع چکیده برترین تکواندو کاران کشور در قالب تیم های استانی در جام سفیر حضور داشتند که رقابت های جذاب و دیدنی را به نمایش گذاشتند . دراین پیکارها 24 تیم از 23 استان کشور وبا ترکیب کامل در اوزان المپیکی شرکت کردند شرکت کرده بودند .

وی با بیان این که جوایز خوبی برای مسابقات جام سفیر کره در نظر گرفته شده بود ، تصریح کرد : برای نخستین دوره حامی  مالی مسابقات با اختصاص دادن جوایز ارزنده به همه سکونشینان به بازیکنان انگیزه خوبی داد. در چند وزن از رقابت ها نیز شاهد مبارزات با کیفیتی بودیم.

وی یادآور شد: در این رقابت ها مهران عسکری از تهران مغلوب میلاد بیگی از اصفهان شد و علی شاکری دارنده نشان طلای مسابقات ارتش های جهان باخت. همچنین در چند وزن مسابقاتی در حد فینال برگزار شد.

قنبری ادامه داد: ابوالفضل یعقوبی دارنده نشان نقره المپیک آسیایی نوجوانان، سعید رجبی دارنده نشان طلای نوجوانان جهان از آذربایجان شرقی و مرتضی دوریش دارنده نشان طلای نوجوانان جهان در این پیکارها شرکت داشتند که با توجه به کیفیت خوب مسابقات مغلوب حریفان خود شدند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار