آغاز ادامه تصويربرداري پروژه دولت مخفي

تصويربرداري سريال ناتمام «دولت مخفي» به تهيه‌كنندگي حميد آخوندي و عليرضا جلالي به‌زودي از سر گرفته مي‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، تصويربرداري سريال "دولت مخفي" به كارگرداني عبدالحسن برزيده كه از دي ماه سال گذشته متوقف شده بود به‌زودي در منطقه پرندك (اردوگاه اسرا) كليد مي‌خورد.
 
سريال دفاع مقدسي «دولت مخفي» كه مرحله جديد آن به كارگرداني راما قويدل و با حضور تعدادي هنرپيشه جديد تصوير برداري مي‌شود، به سفارش گروه مجموعه هاي تلويزيوني شبكه دو در حال توليد است.  
 
«دولت مخفي»  سعي دارد در 26 قسمت لحظه لحظه هاي دوران اسارت از سوي اسرا و خانواده هاي چشم انتظار آن‌ها را به تصوير بكشد و به صبر، اراده و استقامت اين بزرگ مردان ارج نهد.
 
اين سريال روايتي داستاني است كه فيلمنامه آن بر اساس خاطرات مستند آزاده ها نگاشته شده است. برخي شخصيت‌هاي اين سريال حقيقي هستند و از آن‌ها مي‌توان به  سيد آزادگان سيد علي اكبر ابوترابي اشاره كرد.
 
در اين سريال لاله اسكندري، پژمان بازغي، مهتاج نجومي، امير آتشاني، مريم بوبان، كاوه خداشناس و ابراهيم برزيده به ايفاي نقش پرداخته‌اند.
 
پژمان بازغي ( سعيد) از بازيگرهاي اصلي اين سريال است، او كه از جوانان جنوب كشور است با شروع جنگ، پدر خود را از دست مي‌دهد. در واقع پدر او مفقود مي‌شود و سعيد براي نجات جان بقيه اعضاي خانواده، آنها را به شمال كشور مي‌آورد. اما خودش در اين منطقه نمي‌ماند و بين جبهه و شمال در رفت و آمد است تا اين ‌كه در يكي از عمليات به اسارت درمي‌آيد و بعد از اسارت اوست كه ادامه داستان سريال در اردوگاه‌هاي عراقي روايت مي‌شود.
 
لاله اسكندري نيز در اين مجموعه تلويزيوني نقش شخصيتي به نام پروانه را بازي مي‌كند. سعيد به پروانه علاقه‌مند است، اما هر بار كه اين‌ دو نفر تصميم به ازدواج مي‌گيرند، اتفاقي باعث مي‌شود اين ازدواج صورت نگيرد.
 
 «دولت مخفي» داستان خود را در سه محور روايت مي‌كند؛ اول مناطق جنگي، دوم شهرهايي كه دور از جنگ است و مردم جنگ‌زده را پناه داده‌اند و سوم، اردوگاه‌هاي عراقي كه در بدترين شرايط اسراي ايراني را در آنجا نگهداري مي‌كنند.

انتهاي پيام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار