مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
وال استريت ژورنال نوشت: کاخ سفيد در حال اعمال فشار به کنگره آمريکا براي تعلل در اعمال تحريم هاي جديد عليه ايران و حفظ اميدواري دولت آمريکا براي تعامل ديپلماتيک احيا شده عليه نگراني فزاينده برخي از نمايندگان و متحدان خارجي اين کشور است.
غازي حمد يكي از رهبران جنبش حماس و معاون وزير امور خارجه دولت فلسطين در باريكه غزه لغو و يا به تعويق افتادن سفر خالد مشعل رئيس دفتر سياسي جنبش حماس به ايران را تكذيب كرد.
سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا در سخناني تحريم جديد كنگره اين كشور عليه ايران را نياز به درنگ بيشتري دانست.
رسوايي جاسوسي سازمان امنيت ملي آمريکا ابعاد جديدي پيدا کرده است.
به رغم گسترش اعتراضات داخلي و خارجي به برنامه نظارتي آمريکا، هفده سازمان اطلاعاتي اين کشور همچنان به شنود و ضبط سوابق تماس هاي تلفني و ارتباطات اينترنتي مشغولند.
منابع ديپلماتيك غربي از امكان پيشنهاد به تعويق افتادن كنفرانس ژنو2 از سوي اخضر ابراهيمي نماينده سازمان ملل در سوريه خبر دادند.
يک مقام سابق سازمان اطلاعات مرکزي آمريکا ، سيا ، روز جمعه اعلام کرد افشاگري ادوارد اسنودن مشاور سابق آژانس امنيت ملي اين کشور به دشمنان آمريکا کمک کرده است و بزرگترين افشاگري اطلاعات محرمانه در تاريخ آمريکا محسوب مي شود.
سخنگوي وزارت امور خارجه تركيه از ابراز تمايل مخالفان نظام سوريه براي مشاركت در كنفرانس ژنو2 خبر داد.
جدیدترین اسناد فاش شده توسط ادوارد اسنودن نشان می‌دهند که "ریاست ارتباطات دولتی" انگلیس که معادل انگلیسی آژانس امنیت ملی آمریکا است به صورت مداوم هشدار داده است که برنامه‌های جاسوسی همگانی و گسترده این سازمان ممکن است منجر به پیگرد قضایی شوند.
رژيم صهيونيستي در آستانه مذاکرات ايران اقدام به برگزاري رزمايش هوايي کرده و در اقدامي نادر تصاوير آنرا بصورت آنلاين به نمايش مي گذارد.
ژنرال عبدالفتاح السيسي وزير دفاع مصر از نگهداري محمد مرسي رئيس جمهور بركنار شده اين كشور در گارد رياست جمهوري تا روز 8 جولاي خبر داد.
رئیس جمهور موقت و فرمانده کل نیروهای مسلح تونس، دستور ایجاد منطقه عملیات نظامی را در داخل این کشور صادر کرد.
مسؤولان افغانستان از گشوده شدن آتش بين سربازان افغان و نيروهاي خارجي در حومه كابل خبر دادند.
فرمانده اسبق نيروي هوايي رژيم صهيونيستي در اظهاراتي خوستار اتخاذ سياست چماق وهويج در قبال ايران از سوي غرب شد.
الراي مدعي شد يک ديپلمات غربي گفته است شانس برگزاري نشست ژنو دو در بيست و سوم نوامبر آينده و يا حتي پايان امسال اندک است.
خبرگزاری رويترز اعلام کرد " اخضر ابراهيمي" در اظهاراتی بر حضور ايران در کنفرانس ژنو تاکيد کرد .

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار