يک زنداني ديگر اين هفته در زنداني در ايالت اوهايو آمريکا خودکشي کرد که نهمين مورد خودکشي در زندان‌هاي اين ايالت از ابتداي سال کنوني ميلادي است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، اين زنداني که 47 سال داشت و به جرم تلاش براي قتل، آتش‌سوزي جنايي و دزدي  به 30 سال زندان محکوم شده بود، در حالي که طنابي دور گردنش آويخته  و يک نامه خودکشي در جيبش بود، پيدا شد.
زندان‌هاي اوهايو پس از مرگ دو زنداني معروف: يکي آريل کاسترو معروف به شکنجه‌گر کليولند در ماه سپتامبر و ديگري بيلي اسلاگل زنداني محکوم به اعدام در ماه اوت، در کانون توجه اخبار قرار گرفتند.
آريل کاسترو که 53 سال داشت، ماه اوت به جرم ربودن و شکنجه سه زن و تجاوز به آنها به مدت 11 سال به حبس ابد محکوم شده بود.
اين خودکشي جديد روز جمعه همزمان با انتشار گزارشي در باره مرگ بيلي اسلاگل 44 ساله که سه روز پيش از تاريخ اعدامش با يک کمربند و بند کفش خود را دار زد، اعلام شد.
گزارش‌هاي داخلي نشان مي دهد نگهبانان در هر دو مورد خودکشي آريل کاسترو و اسلاگل وظيفه بازرسي‌ خود را به درستي انجام ندادند و گزارش‌ها را دستکاري کرده‌اند.
بنا بر اعلام نهاد نظارت بر زندانهاي آمريکا، در فاصله سال‌هاي 2001 تا 2011، 63 مورد خودکشي در زندان‌هاي اوهايو اتفاق افتاده است.
متوسط خودکشي زنداني‌ها در اوهايو پنج و يک دهم درصد است که کمي پايين‌تر از سطح ملي است (پنج و نيم درصد).
  28 زندان در ايالت اوهايو آمريکا وجود دارند که براي 38 هزار و 450 زنداني طراحي شده‌اند اما 50 هزار و 55 نفر در آنها نگهداري مي شوند يعني 30 درصد بيشتر از کل ظرفيت‌ آنها.
برچسب ها: بین الملل ، زندان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار