مخاطب ايراني با وجود اشتراكاتي با شيعيان بحرين بخش هايي از مسائل خود را در اين نمايش در مي يابد.

حميد ابراهيمي بازيگر تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمايشي كه درصدد اجراي آن هستيم «سقوط از ارتفاع پست» نام دارد و بازيگران اين اثر انوشيروان ارجمند، نگين رشيدي، شهرام عبدلي، جليل فرجاد و من، رضا راد، محمدرضا مالكي و حسام كلانتري با تهيه كنندگي موسسه رسانه اي اوج در اين اثر به ايفاي نقش مي پردازيم.

ابراهيمي بيان كرد: احتمالا نمايش «سقوط از ارتفاع پست» بين 13 تا 15 آبان در تالار وحدت اجرا خواهد شد. اين نمايش به نويسندگي و كارگرداني كامبيز اسدي مربوط به مسائلي در بحرين است.همچنين محمد مير علي اكبري به عنوان دستيار و مشاور در اين كار همكاري دارد.

اين بازيگر تئاتر افزود: مراحل انجام اين كار حدود سه تا چهار ماه به طول انجاميد به طوري كه نظرات ما در اين متن لحاظ شده است تا متن به شكل كنوني شكل گرفت.

ابراهيمي عنوان كرد: كشور بحرين  با ما اشتراكاتي دارد به طوري كه شيعيان در بحرين زندگي مي كنند كه اين مسئله جزء تشابهاتي است كه توانايي جذب براي مخاطب ايراني را دارد زيرا بخش هايي از مسائل خود را در اين نمايش در مي يابد.

اين بازيگر تئاتر ادامه داد:‌متاسفانه برخي از اصحاب رسانه سره را از ناسره تشخيص نمي دهند و بعضي از نابازيگران را در رسانه مطرح مي كنند زيرا در چند سال اخير فقط برخي از بازيگران در راس پروژه هاي سينمايي قرار دارند.

ابراهيمي افزود: متاسفانه بسياري از بازيگران در سالن هاي تمرين تلاش بي وفقه مي كنند اما اجازه ورود به پروژه هاي بزرگتري را پيدا نمي كنند.

اين بازيگر تئاتر خاطر نشان كرد: اميد است مسئولان كار به كار دان بسپارند و اجازه دهند هر كسي در جاي حقيقي خود قرار گيرد./ص

انتهاي پيام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار