مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
منابع خبری سوریه خبردادند؛ دولت این کشور روز گذشته در چارچوب قرارداد تبادل ربایندگان، 48 زن سوری دیگر را که چهار سال گذشته به جرم جاسوسی برای کشورهای خارجی بازداشت شده بودند را آزاد کرد.
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی با اشاره به دیدار اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر خارجه آمریکا نوشت: کری به دنبال آن بود که به نتانیاهو اطمینان دهد واشنگتن در مذاکرات اتمی با ایران از مواضع خود کوتاه نمی‌آید.
رائول گاندی اعلام کرد احتمال کشته شدن وی توسط افراط‌ گرایان وجود دارد.
سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی تأکید کرد؛ پس از پایان رایزنی‌ها با دولت سوریه، تا 24 ساعت آینده برنامه آغاز فرایند امحای این تسلیحات آماده می‌شود.
در دو حادثه جداگانه شماری از نظامیان ارتش آمریکا در دو پایگاه مجهز به موشک های هسته ای مرتکب سهل انگاری هایی شدند که ممکن بود این کشور را دچار فاجعه هسته ای کند.
پایگاه اینترنتی گلوبال ریسرچ در گزارشی به قلم استفان لندمان با عنوان اسرائیل : قطب قاچاق بین المللی کوکائین "می نویسد:دفتر سازمان ملل در امور مقابله با مواد مخدر و جرم و جنایت در گزارشی اسرائیل را قطب قاچاق بین المللی کوکائین خواند. چنین افشاگری ، لکه سیاه دیگری را بر چهره اسرائیل ترسیم کرد.
یوال اشتاینیتز وزیر اطلاع رسانی و امور بین الملل رژیم صهیونیستی در مصاحبه با رادیو اسرائیل مدعی شد : ما به طور کلی با آمریکایی ها چشم در چشم به هدف نهایی می نگریم و هدف نهایی ما جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است ولی در این مورد اختلافات ناچیزی بین ما برای دستیابی به این هدف وجود دارد.
نمایندگی کشورمان نزد سازمان ملل اتهامات اخیر گزارشگر ویژه کمیسیون حقوق بشر این سازمان را به دور از واقعیات امروز جامعه ایران اسلامی، جهت دار، غیر منصفانه و مخلوط با اغراض و انگیزه های سیاسی خواند.
نواز شریف نخست وزیر پاکستان گفت در دیدار با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا بر ضرورت توقف حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا علیه پاکستان تاکید کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار