نمایندگان داوری واليبال توانستند در اين دوره از كلاس بين المللي امتيازات خوب و خیلی خوب را به خود اختصاص دهند و موفق به کسب عنوان کاندیدای داور بین المللی والیبال در اندونزی شدند.

به گزارش خبرنگار  ورزشي باشگاه خبرنگاران، کلاس داوری بین المللی والیبال از 22 مهرماه به مدت هشت روز با حضور 18 داور شرکت کننده از 12 کشور جهان از قاره های آسیا، اروپا و آمریکا به میزبانی اندونزی برگزار شد.

جعفر نصیب عضو کمیته داوران فدراسیون بین المللی والیبال به عنوان مدیر دوره و نیشیکاوا عضو کمیته قوانین فدراسیون بین المللی والیبال به عنوان مدرس در این دوره حضور داشتند.

وحید پورکاشیان و مهدی نویدی دو داور کشورمان بودند که از طرف فدراسیون والیبال ایران در این کلاس شرکت کردند و به ترتیب نمرات خوب و خیلی خوب گرفتند. آنان پس از گذراندن امتحان ورودی کتبی  اجازه شرکت در کلاسهای تئوری و عملی این دوره را به دست آوردند.

این دوره به مدت هشت روز ادامه داشت و کلاس های عملی آن نیز همزمان در جریان مسابقات والیبال دانشجویان اندونزی برگزار شد. مراسم اختتامیه و نتایج نهایی دوره نیز طی مراسمی در مرکز توسعه والیبال اندونزی برگزار شد که دو داور ایرانی به عنوان کاندیدای داور بین المللی معرفی شدند.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار