ششمین اجلاس بزرگداشت غدیر با حضور علما روحانیان و صاحبان فکر و اندیشه در مشهد آغاز به کار کرد.




به گزارشگروه استانهاباشگاه خبرنگاران ششمین اجلاس بزرگداشت غدیر سه شنبه شب  در آستانه فرارسیدن روز عید غدیر خم و به همت مجمع علمی فرهنگی غدیر در محل هتل غدیر مشهد و با حضورعلما، فضلا، روحانیان و صاحبان فکر و اندیشه شب گذشته آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام مرتضی استادی در آغاز این اجلاس ضمن تاکید بر لزوم گرامیداشت غدیر خم گفت: غدیر خم مهم ترین دلیل و شاهد امامت مولی متقیان حضرت علی(ع) پس از رحلت رسول گرامی اسلام است.

همچنین در این مراسم که با حضور بیش از 500 نفر از روحانیان و علما و صاحبان فکر و اندیشه برگزار شد یکی از شاعران آیينی شعری در مدح حضرت علی(ع) قرائت کرد که با استقبال حاضران مواجه شد.

آیت الله علی میلانی نیز با حضور در مراسم افتتاحییه ششمین اجلاس بزرگداشت غدیر با اشاره به هدف از برگزاری این اجلاس بیان کرد: هدف از برگزاری این مراسم و یک چنین مجالسی تعظیم شعائر اسلام است.

وی تاکید کرد: روز غدیر متعلق به اسلام و پیامبر(ص) و مسلمانان است و باید واقعه غدیر خم در تاریخ بماند و همچنان احیاء شود  و مورد تعظیم قرار گیرد.

گفتنی است در پایان مراسم شب اول ششمین اجلاس گرامیداشت غدیر آیت الله میلانی به سوالات مطرح شده از جانب شركت کنندگان در اجلاسیه پاسخ داد.

 

برچسب ها: حضور ، علما ، روحانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.