رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوانسار گفت : دو کوهنورد که بر اثر تاریکی و سرما مسیر خود را در کوهسیل خوانسار گم کرده بودند با تلاش تیم نجات در کوهستان هلال احمر نجات یافتند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، داریوش کریمی با اعلام این خبر افزود : این دو طلبه روحانی که با وضعیت این کوه آشنائی نداشتند با شروع تاریکی جهت برگشت از مسیر دچار مشکل شدند و با توجه به همراه نداشتن لباس و تجهیزات مناسب و همچنین مشخص نبودن مسیر با تلفن همراه از امداد و نجات هلال احمر درخواست کمک کردند .

وی اضافه کرد :پس از تماس ، یک تیم امداد و نجات به اتفاق مسئول تیم نجات در کوهستان هلال احمر خوانسار که با مسیر آشنائی کاملی داشت با یک دستگاه خودرو از طریق گردنه اعزام و با راهنمائی تلفنی و هدایت نامبردگان به محلی مشخص در کوه این دو نفر صحیح و سالم به شهرستان انتقال یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوانسار از کوهنوردان بویژه کسانی که با وضعیت کوههای این شهرستان آشنائی ندارند خواست قبل از هر صعود اطلاعات کاملی از منطقه کسب و با تجهیزات کامل و استفاده از تجربیات کوهنوردان محلی اقدام به صعود نمایند .

وی همچنین با اعلام شماره تلفن سه رقمی 112 از آمادگی هلال احمر شهرستان با وجود دو پایگاه امداد و نجات جاده ای و همچنین تجهیزات کامل غریق نجات ، امداد نجات کوهستان و غیره جهت امداد رسانی شبانه روزی به مردم خبر داد . ش ک

برچسب ها: اصفهان ، جمعیت ، هلال ، احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.