پرواز حامل آخرین کاروان حجاج سیستان و بلوچستان به دلیل نقص فنی با 15 ساعت تاخیر انجام می شود.



به گزارش گروه استانها باشگاه خبرنگاران سومین و آخرین پرواز حامل زائران خانه خدا که طبق اعلام قبلی مقرر شده بود ساعت 7:30 صبح روز سه شنبه وارد فرودگاه زاهدان شود به دلیل نقص فنی موفق به پرواز از فرودگاه جده نشد.

مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان در گفتگو با  اظهار داشت: متاسفانه این پرواز به دلیل نقص فنی موفق به دریافت اجازه پرواز نشده است و به همین دلیل یک پرواز دیگر به عنوان جایگزین برای حجاج استان در نظر گرفته شده است.

حسن اعرابی مقدم افزود: با وجود در نظر گرفتن پرواز جایگزین اما به دلیل ترافیک سنگین در فرودگاه جده این پرواز با تاخیر و در ساعت 19:30 امشب به وقت محلی از فرودگاه جده انجام خواهد شد.

وی گفت: حجاج ایرانی توسط یک فروند هواپیمای بوئینگ 767 متعلق به شرکت هواپیمایی سعودی از فرودگاه جده به مقصد فرودگاه زاهدان پرواز خواهند داشت و طبق برنامه اعلام شده این پرواز ساعت 22:30 دقیقه امشب در فرودگاه زاهدان بر زمین خواهد نشست.

وی افزود: طبق آخرین اطلاعات دریافتی در حال حاضر تمامی حجاج استان برای استراحت به هتل های محل اقامت خویش بازگشته اند.

وی از تمامی شهروندان و استقبال کنندگان درخواست کرد قبل از عزیمت به منظور استقبال از حجاج و جلوگیری از ازدحام در این فرودگاه از طریق تماس با اطلاعات پرواز نسبت به دریافت اطلاعات لازم اقدام کنند./ش

برچسب ها: پرواز ، حامل ، آخرین ، کاروان ، حجاج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.