رييس بانك توسعه صادرات ايران شعبه يزد از سهم 99.7 درصدي اين بانك در بين بانك‌هاي استان در امر پرداخت تسهيلات به صادركنندگان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، "حميد رضا ارداني" به مناسبت 29 مهرماه روز ملی صادرات با اشاره به تعيين و تبيين چشم‌انداز دستیابی به 59 میلیارد دلار حجم صادرات غیرنفتی در سال جاري از سوي مسوولان اقتصادی کشور، تاكيد كرد: بي ترديد پيمودن اين مسير صعب در گذر از معبر تحريم، زماني امكان‌پذير خواهد شد كه در پي‌ريزي سياست‌هاي اقتصادي كلان كشور به نقش مهم نهادهاي مالي كمك‌رسان به امر صادرات نگاهي ويژه شود.

وي يكي از اين مجموعه‌ها را بانك توسعه صادرات ايران دانست كه با انديشه كمك به صادرات غيرنفتي و گسترش مبادلات تجاري و اقتصادي با ساير كشورها و به عنوان اهرمي از اقتصاد كشور و يكي از مشوقان اصلي فعالان صادراتي قلمداد مي‌شود.

ارداني اظهار كرد: توجه به رسالت اين بانك در عرصه اقتصاد مقاومتي به عنوان تنها اگزيم بانك ايران ايجاب مي‌كند ارائه خدمات به ناخدايان درياي تجارت به طور مستمر گسترده‌تر، تخصصي‌تر و كاراتر شود.

وي در ادامه به برخي اقدامات و فعاليت‌هاي اخير اين بانك در راستاي ارائه خدمت به صادركنندگان و بازرگانان  اشاره و تصريح كرد: 2 ميليارد و 35 ميليون ريال تسهيلات براي امر صادرات توسط بانك‌هاي استان تا پايان شهريور 92 پرداخت شده كه سهم بانك توسعه صادرات يزد 99.7 درصد يعني معادل دو ميليارد و 31 ميليون ريال بوده است.

ارداني اذعان كرد: بانك توسعه صادارت يزد همچنان آمادگي دارد در امر  توسعه صادرات استان خدمات لازم را  به  فعالين اقتصادي و صادراتي استان يزد ارائه كند./ج

برچسب ها: توسغه ، سهام ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.