رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری جشنواره بازی های رایانه ای و بومی محلی در ایستگاه های تفریحی ورزشی به مناسبت دهه ولایت خبر داد.

آقا میر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر  با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های دهۀ ولایت و تداوم برخی از برنامه های استقبال از مهر در این ایام اظهار داشت: به همین مناسبت برنامه هایی به دو صورت متمرکز و نیز در سطح مناطق برگزار خواهد شد.

وی با بیان برگزاری پیاده روی تفریحی و کوهپیمایی به صورت متمرکز در ارتفاعات تپه شهدا و نیز جشنواره بازی های رایانه ای، کودک و بومی محله ای افزود: بر پایی ایستگاه های صبحگاهی و عصر گاهی در 1010 ایستگاه بانوان در مجموعه های ورزشی و بوستانهای سطح شهر ، برگزاری نمایشگاه عکس ورزش شهروندی با موضوع جوانمردی و پهلوانی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده به مناسبت این ایام است ضمن اینکه در 2 روز پایانی هفته در 22 بوستان منتخب 22 گانه تهران ایستگاه های تفریحی ورزشی با حضور مربیان ایستگاه ها و شهروندان توأم با اجرای ورزش زورخانه ای بر پا خواهد شد.


مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با یاد آوری    پخش سرود جمهوری اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ورزش همگانی و لزوم ورزش ؛ همزمان با اجرای برنامه های صبحگاهی در بوستانهای مجهز به تجهیزات صوتی به برگزاری مسابقات غدیر در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال و پینگ پنگ اشاره و تصریح کرد: اختتامیه  پارا المپیاد جانبازان و معلولین در 10 رشته به مناسبت هفته دفاع مقدس و نیز مرحله نیمه نهایی 11 رشته ورزشی از برنامه های در نظر گرفته شده دیگر به مناسبت این ایام است.


آقا میر در ادامه با تاکید بر نمایش جملات مقام معظم رهبری و احادیث و روایات ائمه معصومین پیرامون ورزش همگانی از طریق LCD های مجموعه ورزشی و در قالب طرح منزلت اظهار داشت: بن رهایی نیز با این محوریت درسطح شهر نصب گردیده است.


وی خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی در این خصوص از طریق توزیع بروشور، تبلیغات محیطی، 2 سایت شهر ورزش و www.tehran.ir و نیز ارسال پیامک به شهروندان بوده است./ف

 

برچسب ها: پهلوانی ، تفریحی ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار