نماينده وزارت آموزش و پرورش در طرح پروژه مهر گفت: در بازديد از مدارس كهگيلويه و بويراحمد و مستندات ارائه شده بر اساس اعلام ستاد پروژه مهر اين وزارتخانه اداره كل آموزش و پرورش استان در اجراي اين طرح صاحب رتبه برتر كشور با عنوان بسيار خوب شد.

 مجتبي باغدارنيا در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: ساماندهي نيروي انساني، برگزاري برنامه هاي بازگشايي مدارس، آماده سازي فضاهاي آموزشي، نشست هاي هماهنگي مديران و معلمان، برنامه ريزي درسي، تبليغات و فضاسازي عمومي و حضور مسوولان اجرايي در آيين هاي بازگشايي مدارس از مهمترين شاخص هاي ارزيابي در پروژه مهر است.
وي بيان كرد: كارشناسان وزارت آموزش و پرورش روزهاي پاياني شهريور و اوايل مهر از مدارس نقاط مختلف كهگيلويه و بويراحمد بازديد و بر اساس شاخص هاي تعيين شده ارزيابي كردند.
باغدارنيا اظهار كرد: از ظرفيت تريبون هاي نماز جمعه و رسانه هاي ارتباط جمعي كهگيلويه و بويراحمد در زمينه بازگشايي مدارس اين استان به نحو مطلوبي استفاده شده بود.
وي عنوان كرد: با وجود پراكندگي مناطق روستايي و عشايري كهگيلويه و بويراحمد بازگشايي مدارس در اين استان بموقع انجام شد.
باغدارنيا ابراز داشت: اداره كل آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد در زمينه اجراي پروژه مهر در كميته هاي پشتيباني، ارزيابي، تبليغات، ساماندهي نيروي انساني و امنيت برتر بوده است./س
برچسب ها: آموزش ، پرورش ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.