واليبال گنبد با وجود داشتن پتانسيل هاي خوب در طول چندسال اخير نتوانسته نتايج قابل قبولي را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ گنبديها امسال عزم خود را جزم كرده اند تا با حضور موفقشان به نوعي برخي نتايج ضعيف فصل هاي گذشته خود را جبران كنند. تمرينات اين تيم حدود 2 ماه است كه آغاز شده و بازيكنان به مرز آمادگي مطلوب رسيده اند.

محمد باي دوجيدر اين خصوص اظهار داشت: با وجود آنكه حدود 60 روز از آغاز تمريناتمان مي گذرد اما فقط سه هفته است كه با تركيب تيم تمرين مي كنيم چون يكي، 2 نفر از بازيكنان به تازگي جذب تيم شده اند.

سرمربي تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبد تصريح كرد: با بازيكناني چون حميد سوسن آبادي در پست پاسور و الكساندر تيمونوف بلغار در پست دريافت كنند و قرارداد بسته ايم و آنها در تركيب تيم و تمرينات حضور دارند. آمادگي بازيكنان به طور نسبي خوب و رضايت بخش است.

وي ضمن اشاره به انجام بازي تداركاتي با تيم هاي سايپا و پيكان گفت: در اين ديدارهاي تداركاتي به خوبي عملكرد شاگردانم را زير نظر داشتم خوشبختانه آمادگي آنها نسبتاً خوب است. باشناسايي نقاط ضعف و قوت تيم در طول روزهاي باقيمانده تمرينات را بر اساس شناسايي فني از تيم دنبال خواهيم كرد من به كسب نتايج خوب در فصل جاري اميدوارم.

گفتني است: تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبد هم اكنون در مشهد بازيهاي تداركاتي خود را مقابل تيمهاي شهرداري اروميه، شهرداري تبريز و ميزان خراسان انجام مي دهد.

پايان متن/مح
آبنيتنامي
برچسب ها: برخی ، حدود ، جذب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار