واحد دانشگاهي تهران شمال آمادگي خود را براي ارائه پروژه در شوراي اقتصاد دانش بنيان در جهت ارزش افزوده و كاهش وابستگي به شهريه اعلام كرد.

دكتر  اخوان فرد، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شمال در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: در طول سياست هاي ابلاغي رياست "دانشگاه ‌آزاد اسلامي" و رهنمودهاي سازمان مركزي، واحد تهران شمال اقدام به تشكيل كميته هاي هماهنگي در عرصه‌هاي اقتصاد دانش بنيان كرده كه از مجموعه معاونت‌هاي اين واحد، معاونت پژوهشي و فناوري باشگاه پژوهشگران و اساتيد و صاحبنظران خبره، اتاق فكري تشكيل شده و در اين راستا اين كار مستمر توسط هيات رئيسه دانشگاه آزاد تهران شمال مورد پيگيري قرار دارد.

وي افزود: در اين خصوص با روش تمركززدايي و پرهيز از موازي كاري و با بهره گيري از توانمندي درون زايي علمي اين واحد در سطح فعاليت‌هاي استاني و حتي در سطح ملي و با بهره گيي از توانمندي ايرانيان علاقمند به اين كشور در اقصي نقاط جهان پيشنهادات و طرح هاي مختلفي آماده شده كه به مسئولان ذيربط در سازمان مركزي ارائه مي شود.

اخوان فرد تصريح كرد: همچنين اين واحد آمادگي براي تبيين و عرضه طرح ها و پروژه هاي حائز  شرايط در شوراي اقتصاد دانش بنيان كه باعث ارزش افزوده در عرصه علم و فناوري دانشگاه آزاد و هم كاهش وابستگي به شهريه مي‌شود./ح

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار