شهردار یاسوج گفت: نخستین مشکلی که باید در شهرداری یاسوج به عنوان مشکل اصلی برطرف شود بحث ساختاری آن است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدعلی جاوید امروز در یاسوج اظهار داشت: اعتقاد داریم که شهر یاسوج به واسطه الطاف الهی مواهب زیادی در آن وجود دارد که با ایجاد زیرساخت‌هایی می‌توان با کمک این الطاف و مواهب به سوی آبادانی بیشتر آن گام برداریم.

وی گفت: با داشتن این‌گونه مواهب وظیفه داریم با یک کار علمی، تحقیقاتی و پژوهشی و بدون پایبندی به حدس و گمان برنامه‌ریزی مدونی برای آبادانی هر چه بیشتر آن داشته باشیم.

مسئول خدمات‌رسانی به مردم شهر یاسوج مهم‌ترین و اولین مشکل کنونی در شهرداری که موجب ناهماهنگی شده را مربوط به ساختارها دانست و گفت: معاونت‌هایی ایجاد شده که شرح وظایف مشخصی ندارند و لازم است ساختارها را به صورت قانونی تنظیم کنیم.

شهردار یاسوج تعدد و بلاتکلیفی نیروها را از دیگر مشکلات دانست و گفت: قصد اخراج کسی را نداریم اما مجبور به ساماندهی آن‌ها هستیم.

جاوید استفاده از همه ظرفیت‌ها در شهر یاسوج را یکی دیگر از اهداف خود دانست و افزود: باید از رود بشار به عنوان یک ظرفیت بزرگ استفاده بهینه‌ای داشته باشیم و به همین خاطر کار ساخت یک پارک عظیم را آغاز خواهیم کرد که این کار در چند فاز آغاز می‌شود.

وی یکی دیگر از اقداماتی که انجام آن در کم‌ترین زمان ممکن ضروری به نظر می‌رسد را بحث شناسنامه‌دار کردن املاک شهرداری دانست و گفت: تاکنون 70 قطعه املاک نقشه‌برداری و شناسنامه‌دار شده‌اند.

شهردار یاسوج پرداخت بدهی‌ها و اخذ مطالبات را یکی دیگر از کارهایی دانست که در اسرع وقت پیگیری می‌شوند و با بیان این‌که پرداخت حقوق کارگران و معوقات آن‌ها هم باید ظابطه‌مند و مانند سایر پرسنل شود از توجه بیشتر به این قشر در دوره جدید مدیریت خود بر شهرداری یاسوج گفت.

جاوید همکاری و تعامل با رسانه را یکی دیگر از کارهایی دانست که باید همچون گذشته و البته بهتر صورت گیرد و خاطرنشان کرد: اگر رسانه‌ها در پیگیری و رفع مشکلات کمک نکنند، نمی‌توانیم به تنهایی آن‌ها را برطرف کنیم./ج1

برچسب ها: شهردار ، بحث ، بدهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.