هر سئوالی در خصوص کاربرد و نحوه مصرف داروها دارید اینجا بپرسید و به اطلاعات شرکت های تولید کننده داروی موردنظرتان دسترسی پیدا کنید.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، دارویاب جامع ترین بانک اطلاعات دارویی کشور است و شما می توانید با جستجوی نام انگلیسی یا فارسی دارو، کد IRC و یا نام شرکت به لیست جزئیات داروی موردنظرتان دسترسی یابید.

این پایگاه اینترنتی پس از جستجوی دارو، موارد کاربرد و نحوه تجویز، فارماکوکینتیک، موارد منع مصرف، عوارض جانبی و تداخلات دارویی را به صورت کامل برای کاربر شرح می دهد و در خصوص مصرف در دوره بارداری و موارد احتیاط و پیشگیری نکاتی را متذکر می شود.

همچنین فهرست کاملی از تولیدات داروی جستجو شده شامل نام های تجاری و دوزهای مصرفی و شرکت های تولید کننده ایرانی و خارجی دارو برای شما نمایش داده خواهد شد.

دارویاب برای دسترسی آسان کاربران به اطلاعات دارویی نسخه موبایل نرم افزار خود را ویژه سیستم عامل های اندروید و iOS طراحی کرده که با مراجعه به صفحه اصلی سایت می توانید آن را دانلود کنید.

اطلاعات دارویاب در گروه های شرکت های وارد کننده، تولید کننده، گیاهان دارویی و داروهای گیاهی لیست شده اند و پزشکان، داروسازان، پرستاران و افراد علاقه مند به این حوزه می توانند از با مراجعه به آدرس Darooyab.ir از خدمات این سایت بهره مند شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
اسدالهی
۱۹:۵۵ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
آدرس وب سایت:
http://www.darooyab.ir
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده
۱۹:۳۲ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
واقعا خدمت خوبی ارائه شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۲
جالب است ولی من بلد نیستم باهاش کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۵۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
جالب و پرکاربرد است
ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۲۲:۴۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۲
خیلی عالی ممنون از این خدمات