امروز "جمعه 26 مهرماه 92" اعلام شد؛

"بارش"ها از بعدازظهر فردا به کشور باز می‌گردند / آسمان تهران "صاف"

از بعدازظهر فردا با ورود یک سامانه بارشی به کشور ابتدا در شمال غرب بارش باران و برف آغاز می‌شود و به تدریج بر شدت بارش‌ها افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "جمعه 26 مهرماه 92" اعلام شد، بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد، طی دو روز آینده در کشور جوی پایدار و آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود و افزایش دما در سواحل شمالی کشور، امروز و فردا قابل توجه بوده و در برخی مناطق با وزش باد گرم همراه است.

براساس این گزارش، از بعدازظهر فردا با ورود یک سامانه بارشی به کشور ابتدا در شمال غرب بارش باران و برف آغاز می شود و بتدریج  بر شدت بارش ها افزوده می شود و طی روز یک شنبه علاوه بر شمال غرب، ارتفاعات البرز و استان های واقع در دامنه البرز ابرناکی، وزش باد، کاهش نسبی دما، بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.




شایان ذکر است، که در روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان های واقع در غرب و جنوب غرب کشور باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، صاف پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 25 درجه و در کمترین حالت به 17 درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار