امروز "پنجشنبه 25مهرماه 92"؛

"افزایش دمای هوا" در اکثر مناطق کشور طی دو روز آینده / "تهران" با آسماني صاف

طی امروز و دو روز آینده در سایر مناطق کشور جو آرام بوده و دمای هوا افزایش می یابد که این افزایش دما در سواحل شمالی کشور به ویژه امروز و فردا قابل توجه بوده و در برخی مناطق با وزش باد گرم همراه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "پنجشنبه 25مهرماه 92" اعلام شد،بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد، طی امروز و دو روز آینده در سایر مناطق کشور جو آرام بوده و دمای هوا افزایش می یابد که این افزایش دما در سواحل شمالی کشور بویژه امروز و فردا قابل توجه بوده و در برخی مناطق با وزش باد گرم همراه است.

براساس این گزارش، از روز شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور ابتدا در شمال غرب و سپس طی روز یکشنبه در سواحل شمالی کشور ابرناکی، وزش باد، بارش باران و کاهش دما پیش بینی می شود.



شایان ذکر است، در این مدت ابتدا در شمال غرب و سپس در سواحل دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز دمای هوا بین 6 تا 12 درجه و در غرب و جنوب غرب کشور بین 3 تا 6 درجه کاهش می یابد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، صاف وگاهی وزش باد پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 24 درجه و در کمترین حالت به 13 درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: افزایش دما ، باد ، ابری ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار