فرماندار شهرستان پردیس گفت: وشرکت آب و فاضلاب شهرستان پردیس در کنار جهاد کشاورزی باید اقدامات پیشگیرانه را در این رابطه انجام دهند .

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد شیوع بیماری وبا و موارد پیشگیری آن در شهرستان پردیس گفت:چند سال پیش با ورود ویروسی جهش یافته در کشور شاهد خصارات زیادی بر ساختار اقتصادی مرغداری های سطح کشور بودیم که در این رزابطه هزینه ها و سرمایه های زیادی به هدر رفت .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که بیماری وبا در کشور به ویژه تهران شیوع پیدا کرده است تصریح کرد :متاسفانه هم اکنون ویروس بیماری وبا در کشور به ویژه تهران با ابتلای برخی از شهروندان به این نوع بیماری خطر ناک رویت شده است .

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد :ورود فاضلاب به مراتع کشاورزی در شهرستان پردیس باید جدی گرفته شود زیرا راه مستقیم ابتلا به این بیماری سبزیجات و میوه ها است که باید در شستوشوی آن دقت کرد شرکت آب و فاضلاب شهرستان پردیس در کنار جهاد کشاورزی باید اقدامات پیشگیرانه را در این رابطه انجام دهند .

بیگدلو در خاتمه اظهارداشت :باید در جهت رفع مشکلات مردم قدم برداشت و کمبود های آنها را برطرف کرد زیرا رضایت مردم نتیجه کار ما و نشانده عملکرد ما در حوزه مدیریت شهری است./س


برچسب ها: فضلاب ، کشاورزی ، پردیس ، وبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.