مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
کارشناس امنيت بين الملل گفت:آمريکا بايد به پيشنهاد ايران با کاهش قابل ملاحظه و جدي تحريم ها پاسخ دهد و از کنگره بخواهد بهترين فرصت در بيست سال اخير براي پيشرفت در برنامه هسته اي را تضعيف نکند.
نماینده آمریکا روز گذشته در مخالفت با نامزدی ایران مدعی شد این امر به خاطر نقض مکرر درخواست های شورای امنیت برای توقف برنامه هسته‌ای تهران قابل قبول نیست.
جی کارنی سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری خود بار دیگر با انتقاد از مواضع جمهوریخواهان در به تعطیلی کشاندن دولت گفت رئیس جمهور حاضر نیست برای اجرای خواستهای گروه محدود در حزب جمهوریخواه ، به آنان باج بدهد.
در سه سال گذشته آمار انسانهایی که مواد غذایی مورد نیاز خود را از صلیب سرخ دریافت کرده اند در 22 کشور اروپایی حدود 75 درصد افزایش پیدا کرده است.
تیمی از کارگران، خیاطی، گلدوزی و بافندگی پرده جدید کعبه را که آیاتی از قرآن کریم با نخ های طلایی بر روی آن قلابدوزی شده است، به پایان رساندند.
برخی گروههای انقلابی مصر تصمیم جنبش تمرد برای مشارکت در انتخابات پارلمانی را موجب شکاف و جدایی صفوف مصری ها دانستند.
دولت ترکیه علیه 350 فرد و ده ها سازمانی که شورای امنیت سازمان ملل آنها را به دلیل داشتن ارتباط با القاعده یا طالبان در فهرست سیاه قرار داده است، تحریم هایی مالی را اعمال کرد.
سازمان دیده بان حقوق بشر با ارائه گزارشی 105 صفحه ای تایید کرد مخالفان مسلح سوری در اواخر مرداد ماه سال جاری (ماه اوت گذشته) در لاذقیه مرتکب جنایات جنگی شده اند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره تصمیم آلمان برای عدم همکاری در طرح های مشترک دو کشور در زمینه توسعه مهندسی برق هسته ای ابراز تاسف کرد.
اتحادیه اروپا اعلام کرد از آنجا که مسئولان بوسنی قادر به ایجاد تغییرات در قانون اساسی این کشور نیستند، بیش از نیمی از کمکهای مالی خود را به این کشور به حالت تعلیق در می آورد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار