از آغاز امسال مسئولان اداره اوقاف استان زنجان اقدامات مناسبی در راستای حفظ، بهره‌وری و افزایش درآمد موقوفات انجام داده‌اند.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به تهیه سامانه جامع اطلاعات برای موقوفات و رقبات گفت : اخذ سند مالکیت برای موقوفات و رقبات نیز از اقداماتی است که توسط مسئولان ذی‌ربط در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان صورت گرفته است

 حجت‌الاسلام باقری انجام تفاهم نامه‌های ثبتی با منابع طبیعی و نیروهای مسلح را از اقدامات اوقاف عنوان کرد و افزود: اجرای نیات واقفان نیز از دیگر اقداماتی است که توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه استیفای حقوق موقوفات از جمله اقدامات صورت گرفته توسط اداره اوقاف استان زنجان از آغاز سال‌ جاری بوده است، ادامه داد: عمران و آبادی بقاع متبرکه نیز از جمله اقداماتی است که توسط اداره اوقاف و امور خیریه زنجان صورت گرفته است.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به تشکیل ستاد احیای موقوفات در اداره کل اوقاف استان زنجان خاطر نشان کرد : این امر در راستای تسریع امور موقوفات صورت گرفته است./س



برچسب ها: موقوفات ، بهره وری ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.