عضو هيئت مديره و مديرعامل شركت غله و خدمات بازرگاني استان چهارمحال و بختياري گفت: 200 ميليارد ريال براي خريد گندم مازاد بر نياز كشاورزان اين استان هزينه شد.

محسن ضيايي افزود: 24 هزار تن گندم از كشاورزان استان چهارمحال و بختیاری خريداري شده كه از اين ميزان 15 هزار تن از سوي شركت غله و 9 هزار تن از سوي مباشران خريداري و ذخيره شده است.
وي اظهار داشت: اين ميزان گندم به صورت تضيمني به عنوان گندم مازاد بر نياز كشاورزان استان چهارمحال و بختیاری خريداري شده است.
ضیایی تصریح کرد: مابه التفاوت خريد گندم بين هفت هزار و 200 تا هشت هزار ريال نيز به صورت كامل به كشاورزان پرداخت شده است.
عضو هيئت مديره و مديرعامل شركت غله و خدمات بازرگاني استان چهارمحال و بختياري گفت: به هر ميزان كه كشاورزان این استان، گندم توليد كنند شركت غله خريد تضميني و پرداخت وجوه آن را برعهده مي گيرد و كشاورزان در اين خصوص هيچ‌ گونه دغدغه خاطري نداشته باشند.
وي افزود: هم اكنون هشت باب كارخانه آرد با ظرفيت توليد 180 هزار تن در سال در استان چهارمحال و بختیاری فعال است.
ضیایی افزود: گندم در استان چهارمحال و بختياري در دو منطقه گرمسير و سردسير برداشت مي شود كه مناطق گرمسير شامل شهرستان لردگان و كيار و مناطق سردسير شامل شهرستان هاي بروجن و شهركرد است./س
برچسب ها: خرید ، گندم ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.