نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کندی عملیات اجرایی پروژه بزرگراه اهر – تبریز گفت: متأسفانه با وجود تلاشها و پیگیری های انجام شده در جهت تسریع در اجرای این پروژه اقدام قابل توجهی صورت نگرفته و موجبات نارضایتی مردم و مسئولان را فراهم کرده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،عباس فلاحی باباجان با اشاره به اینکه فصل کاری منطقه به جهت موقعیت آب و هوایی شهرستان در حال اتمام است گفت: متأسفانه آنطور که باید و شاید انتظار می رفت به وعده های داده شده بوده که قسمتی از قطع اول و سوم حداقل تا شهریور ماه به اتمام برسد تاکنون به اتمام نرسیده و هر روز شاهد تصادفات متعدد دراین جاده و عزادار شدن جمعی از شهروندان هستیم.

وی، تأکید کرد باید طوری برنامه ریزی کنیم که مسیر اهر تا گردنه گویجه بئل و مسیر تبریز به خواجه در سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد تا حداقل قسمتی از بار ترافیکی این جاده کاسته شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش های انجام شده در جهت تأمین اعتبارات لازم در ردیف بودجه سال 92 مبلغ 5 میلیارد تومان و از 12 میلیارد تومان از محل فروش سهام و سرمایه گامهای بسیار قابل توجهی را در جهت تأمین اعتبارات لازم در جهت تسریع اعتبارات صورت گرفته انتظار داریم اداره کل راه و شهرسازی و مسئولین دست اندرکار، پیمانکاران با تعامل و همکاری با ادارات شهرستان شاهد بسیج تمامی امکانات و ماشین آلات برای اتمام تعهداتی که در این پروژه داده شده باشیم محقق نمائیم.

وی، گفت: انتظار توقعات مردم شریف منطقه در جهت تسریع در اجرای این پروژه توقع بجا می باشد و باید با ساز و کارهای عملی دراین پروژه تسریع گردد و هیچ عذر و بهانه ای در کندی عملیات اجرایی مورد قبول نبوده و باید تلاش شود تا آخر مهر ماه مسیر اهر تا گوجه بئل به اتمام رسد.

این نماینده مجلس همچنین تسریع در عقد قرارداد پیمان برای قطعه دوم این بزرگراه را از دیگر خواسته های مردم و مسئولین منطقه برشمرد و به تلاش همه جانبه اداره کل راه و شهرسازی برای عملیاتی کردن آن و عقد قرارداد تأکید کرد./س

برچسب ها: بزرگراه ، اهر ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.