عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: باید جلوی خروج سرمایه از استان بوشهر را بگیریم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، علیرضا آماره شب گذشته در دهمین جلسه شورای شهر بوشهر با بیان این‌که بحث خدمات عمومی و رفاهی از وظایف شهرداری است، گفت: ما با دادن عوارض منتظر خدمات هستیم تا از راه‌های مختلف مانند جمع‌آوری زباله‌ها، راه‌سازی و خدمات توسط شهرداری بی‌نیاز شویم.

وی با بیان این‌که مردم ما از لحاظ تفریحی دچار مشکل هستند، افزود: پارک‌هایی که با دریافت پول از خانواده‌ها قابل استفاده‌ هستند باید از سطح شهر برداشته شوند.

عضو شورای شهر با اشاره به این‌که وظیفه شهرداری استفاده کردن از عوارض است، گفت: شهرداری باید بدون پول، امکانات رایگان در اختیار مردم قرار دهد.

آماره با بیان این‌که خیلی از پارک‌های ساخته شده استاندارد لازم را ندارند، افزود: با بردن خانواده‌هایمان به شهر‌های دیگر برای تفریح اقتصاد بوشهر را از رونق می‌اندازیم و باید جلوی خارج شدن پول از بوشهر را بگیریم.

وی با بیان این‌که باید با استفاده از سرمایه‌هایمان پارکی در شان مردم بوشهر بسازیم، گفت: نباید با بی‌کیفیت‌ترین امکانات وسایل بی‌ارزش بسازیم تا مردم هیچ تمایلی برای استفاده کردن نداشته باشند و اقتصاد کشور راکد بماند.
برچسب ها: بوشهر ، سرمایه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.