نمایشگاه "سال 2" با آثار هنرمندان جوان با عناوینی چون "برای هیچ"، "از هم پاشی" و "دویدن" امشب گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل خانه هنرمندان ایران، دومین نمایشگاه سالانه خانه هنرمندان ایران با حضور هنرمندان برجسته تجسمی کشورمان از جمله "پرویز کلانتری" از پیشکسوتان تصویرگری، "جمشید حقیقت شناس" هنرمند برجسته نقاشی ایران و جمعی از هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی گشایش یافت.

بنابراین گزارش، این نمایشگاه با هدف نمایش و فرشو آثاری هنری در زمینه نقاشی و مجسمه سازی برگزار شده است.

اولین دوره این نمایشگاه با استقبال کم نظیری از سوی مخاطبان هنری روبرو شد و فروش قابل توجهی را نیز در پی داشت.

در نمایشگاه "سال 2" آثار هنرمندانی  چون "بهنام کامکاری" با اثری بعنوان "خنجر"، "امید شایان" با اثری بعنوان "برای هیچ" ، "پیام مفیدی" با اثری بعنوان  "خاطرات منهدم" و.. به نمایش و فروش گذاشته شده است.

در مجموعه آثار به نمایش گذاشته شده کمترین قیمت مربوط به هنرمندان "کیانوش تنها"(با اثری از مجموعه "بیرون از درون") با قیمت 800هزار تومان، "معصومه مظفری" (با اثری از مجموعه "دویدن") با قیمت 800 هزار تومان و بالاترین قیمت آثار در نمایشگاه "سال 2" مربوط به اثر هنرمند نقاش "نفیسه عمران" از مجموعه "از هم پاشی" به قیمت 13 میلیون و 800 هزار تومان است.

"مونس محمودی" دبیر نمایشگاه "سال 2" معتقد است این نمایشگاه بیشتر در برگیرنده آثار هنرمندان جوان و تعدادی از هنرمندان پیشکسوت در حوزه هنرهای تجسمی در رشته "نقاشی" و "مجسمه سازی" است.

گفتنی است؛ در بخش نمایشگاه سال در رشته نقاشی 68اثر و در زمینه مجسمه سازی 9اثر به نمایش گذاشته شده است  و نمایشگاه  تا 28 مهرماه در خانه هنرمندان ایران ادامه دایر است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار