رئیس پلیس پیشگیری با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ هزار نیرو در یگان‌های حفاظت سازمان‌ها اظهار امیدواری کرد که سازمان‌های باقی‌مانده نیز به زودی موفق به تشکیل یگان حفاظت شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سردار مهری رئیس پلیس پیشگیری کشور در نخستین گردهمایی فرماندهان و کارکنان یگان حفاظت سازمان‌های دولتی پلیس راه‌آهن و فرودگاه‌های کشور به نحوه تاسیس یگان‌های حفاظتی اشاره کرد.
 
وی گفت: در برنامه سوم توسعه مصوب شد که سازمان‌ها می‌توانند با درخواست از ستاد کل نیروهای مسلح و هماهنگی با نیروی انتظامی به تشکیل یگان حفاظت اقدام کنند. که این مهم در برنامه چهارم و پنجم تنفیذ و ابلاغ شد.
 
وی ادامه داد: براساس مصوبه قانونی برنامه‌های سوم، چهارم و پنجم توسعه یگان‌های حفاظتی تشکیل شد که این امر موجب انسجام در سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی در جهت حفظ حفاظت از اموال و تجهیزات شد.
 
سردار مهری تصریح کرد: اکنون بیش از 30 هزار نفر نیرو که توسط نیروی انتظامی گزینش و انتخاب شدند و آموزش دیدند در یگان‌های حفاظت سازمان‌ها مشغول به فعالیت هستند.
 
رئیس پلیس پیشگیری در پایان اظهار امیدواری کرد که در دولت جدید تعدادی از سازمان‌های باقی‌مانده که قبلا درخواست تأسیس یگان حفاظتیشان را داده بودند موفق به تأسیس یگان حفاظتی شوند. /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار